Some days, you're the only thing I know
ここ数日の間 俺が知ってるのは君だけ
Only thing that's burning when the nights grow cold
夜冷えあがってくると 燃えだすんだ
Can't look away, can't look away
目を背けない 背けないよ
Beg you to stay, beg you to stay, yeah
頼むから ここに居てくれ
Sometimes, you're a stranger in my bed
時々 君はベッドの中で別人の様になる
Don't know if you love me or you want me dead
わからないよ 君は俺を愛しているのか 死んでほしいのか
Push me away, push me away
俺を突き放そうとするんだ
Then beg me to stay, beg me to stay, yeah
その後 俺に行かないでって請うんだ
Call me in the morning to apologize
朝電話してきて 俺に謝るんだ
Every little lie gives me butterflies
君の小さな嘘が 俺をハラハラさせる
Something in the way you're looking through my eyes
君は僕の瞳を通して何かを見ているんだ
Don't know if I'm gonna make it out alive
自分が生きていけるかもわからない
Fight so dirty, but your love so sweet
最悪な喧嘩をしても 君の愛は愛おしい
Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方でも 君の心は強気なんだ
Late night devil, put your hands on me
夜中に悪魔が俺に触れて
And never, never, never ever let go
俺を決して 離してくれないんだ
Fight so dirty, but your love so sweet
最悪な喧嘩をしても 君の愛は愛おしい
Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方でも 君の心は強気なんだ
Late night devil, put your hands on me
夜中に悪魔が俺に触れて
And never, never, never ever let go
俺を決して 離してくれないんだ
Some days, you're the best thing in my life
ここ数日 君は僕の人生で最高の人だ
Sometimes when I look at you, I see my wife
時々君を見ると 妻みたいに見える
Then you turn into somebody I don't know
でもその後 君は知らない誰かになってしまうんだ
And you Push me away, push me away
それで 俺を突き放そうとするんだ
Then beg me to stay, beg me to stay, yeah
その後 俺に行かないでって請うんだ
Call me in the morning to apologize
朝電話してきて 俺に謝るんだ
Every little lie gives me butterflies
君の小さな嘘が 俺をハラハラさせる
Something in the way you're looking through my eyes
君は僕の瞳を通して何かを見ているんだ
Don't know if I'm gonna make it out alive
自分が生きていけるかもわからない
Fight so dirty, but your love so sweet
最悪な喧嘩をしても 君の愛は愛おしい
Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方でも 君の心は強気なんだ
Late night devil, put your hands on me
夜中に悪魔が俺に触れて
And never, never, never ever let go
俺を決して 離してくれないんだ
Fight so dirty, but your love so sweet
最悪な喧嘩をしても 君の愛は愛おしい
Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方でも 君の心は強気なんだ
Late night devil, put your hands on me
夜中に悪魔が俺に触れて
And never, never, never ever let go
俺を決して 離してくれないんだ
Blood on my shirt, rose in my hand
シャツには血 手には血がバラの様
You're looking at me like you don't know who I am
君は僕が誰だか わからないって感じで見てる
Blood on my shirt, heart in my hand
シャツには血が 手には心臓
Still beating
まだ脈打ってるんだ
Fight so dirty, but your love so sweet
最悪な喧嘩をしても 君の愛は愛おしい
Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方でも 君の心は強気なんだ
Late night devil, put your hands on me
夜中に悪魔が俺に触れて
And never, never, never ever let go
俺を決して 離してくれないんだ
Fight so dirty, but your love so sweet
最悪な喧嘩をしても 君の愛は愛おしい
Talk so pretty, but your heart got teeth
可愛い話し方でも 君の心は強気なんだ
Late night devil, put your hands on me
夜中に悪魔が俺に触れて
And never, never, never ever let go
俺を決して 離してくれないんだ
Teeth
君の強気が
Teeth
強気が
Teeth
強気が俺を
Never, never, never ever let go
決して離してくれないんだ