キュンだねドキドキドキドキドキドキ







~ I’m not living, if you’re not by my side~
生きててもしょうがない、あなたが私のそばにいないなら。








パソコンNicki Minaj - Right By My Side (Explicit) ft. Chris Brownパソコン

[Nicki Minaj]


It all comes down to this
やっぱ結局こうなってしまう

I miss your morning kiss
あなたの目覚めのキスが恋しいの

I won’t lie, I’m feeling it
ウソはつかないわ、感じるの

You're gone now, I’m missing it
今あなたは行ってしまったわ、寂しいの

I’m so dumb, I’m must admit
私は本当にバカ、もう認めるしかない

It’s too much, to hold it in
耐えるにはつら過ぎる

I can’t say no more than this
これ以上はもう何も言えない

I just hope your heart hear me now
あなたのハートに私の声が届くように願うだけ

I let you know, how I’m feeling
教えてあげる、私の気持ちを

You own my heart, he just renting
あなたが私のハートをつかんでるの、あの男にはただ貸してるだけ

Don’t turn away, pay attention
行かないで、かまってよ

I’m pouring out my heart, oh boy
私は心から言ってるのに、なんで...



[Chorus x2: Nicki Minaj]

I-I, I’m not living life
もう生きてる心地がしない

I’m not living, right
もう死んでるも同然、そう

I’m not living, if you’re not by my side
生きててもしょうがない、あなたが私のそばにいないなら



Oooh-ohhh