image

草間彌生先生のマグみたいなのは、なんだろう?

赤のチェックのフローレンスはうちにあるよ(笑)

 

豚じゃなくて象だった...

ちょっと調べたら

This very rare set has six mugs. I have never actually seen this set. I have seen the hazel atlas pink elephant, but not fire king. All mugs have a different photo of the drunk pink elephant. These mugs are all numbered. 4, 8, 16, 20, 29, and a very rare backwards 30.

っていうHAのものもあるようなんだけど、デザインが少し違う気が。

だけどピンクの象っていったらHAなのかな。

 

image

お花の、ちょっと欲しかったな。

デイジーヘッド(メルカリの方が安いかな。状態は最高でした)

よこのメキシコな色彩のはなんだろう?