この曲を聴くと、
アメリカにいた頃、
初めて出会ったテイラー好きの友だちが
カラオケで歌っていたことを思い出す😌
雨の中でダンスっていうのも、
やっぱり英語圏らしいなって思う😮
デートでダンスって日本にはないよな〜
来世は英語圏に生まれて、憧れの先輩に申し込まれてプロムに行きたい!
だから現世で皿洗いとか頑張る、😴




There's somethin' 'bout the way
この道に何かを感じる
The street looks when it's just rained
雨がちょうど降り出して
There's a glow off the pavement
舗道はきらきらと輝いている

You walk me to the car
あなたは車まで一緒に歩いてくれる
And you know I wanna ask you to dance right there
それからあなたは私が今ここであなたとダンスしたいってことにも気付いてる
In the middle of the parking lot
真夜中の駐車場でね
Yeah
Oh yeah

We're drivin' down the road
私達は道沿いに車を走らせてる
I wonder if you know
I'm tryin' so hard not to get caught up now
私はあなたにハマってしまわないように必死に平静を保ってるんだけど あなたは気付いてるのかな
But you're just so cool
あなたはただ本当に平然としてる
Run your hands through your hair
髪をかきあげるあなたに
Absent-mindedly makin' me want you
頭がからっぽになって、ただ欲しくなるの

And I don't know how it gets better than this
これ以上の気持ちを味わうことはないわ
You take my hand and drag me head first
Fearless
あなたが初めて私の手を握り頭を抱き寄せる
怖いものなんか何もない
And I don't know why but with you I'd dance in a storm in my best dress
お気に入りのワンピースを着て、大雨の中
なぜあなたとダンスしたくなるんだろう
Fearless
本当に怖いものなしね


So, baby, drive slow
ねえ、もっとゆっくり運転して
'Til we run out of road in this one horse town
この田舎町の道を全部走り尽くしてほしい
I wanna stay right here in this passenger's seat
この助手席から離れたくないの
You put your eyes on me
あなたが私をじっと見つめる
In this moment now capture it, remember it
この瞬間を目に焼き付けて、忘れないでいて

'Cause I don't know how it gets better than this
これ以上の気持ちになることなんてあるのかな
You take my hand and drag me head first
Fearless
初めてあなたが私の手を握って頭を抱き寄せる
怖いものなんか何もない
And I don't know why but with you I'd dance in a storm in my best dress
こんな大雨の中、お気に入りのワンピースを着て
なんでこんなにあなたと踊りたくなるんだろう
Fearless
本当に怖いものなしね

Well, you stood there with me in the doorway
2人で玄関先に立っている
My hands shake
私の手は震えてるけど
I'm not usually this way
こんなこと本当に滅多にない
But you pull me in and I'm a little more brave
あなたは私を抱き寄せ、私も少しだけ勇気を出した
It's the first kiss,
それが私たちの初めてのキス
It's flawless,
本当に完璧なキスだった
Really something,
何か本当に運命のようなものを感じた
It's fearless.
怖いものなんか何もない
Oh yeah


Cause I don't know how it gets better than this
これ以上の気持ちになることなんてあるのかな
You take my hand and drag me head first
Fearless
初めてあなたが私の手を握って頭を抱き寄せる
怖いものなんか何もない
And I don't know why but with you I'd dance in a storm in my best dress
こんな大雨の中、お気に入りのワンピースを着て
なんでこんなにあなたと踊りたくなるんだろう
Fearless
本当に怖いものなしね


Cause I don't know how it gets better than this
これ以上の気持ちになることなんてあるのかな
You take my hand and drag me head first
Fearless
初めてあなたが私の手を握って頭を抱き寄せる
怖いものなんか何もない
And I don't know why but with you I'd dance in a storm in my best dress
こんな大雨の中、お気に入りのワンピースを着て
なんでこんなにあなたと踊りたくなるんだろう
Fearless
本当に怖いものなしね


Oh-oh
Oh yeah