芸能人に恋する女の子を歌った曲!
昔は好きなバンドの人がいて、
会いに行ったりもしたから気持ちがわかる😝
今はテイラーに会いたくて仕方にゃい!笑



This is wrong but I can't help but feel like
こんなのおかしいのは分かってるけど
There ain't nothing more right babe
これ以上に本物の気持ちはないって感じずにはいられないの
Misty morning comes again and I can't
霧のかかった朝がまたやって来て
Help but wish I could see your face
あなたの顔を見れたらいいのにって願わずにはいられない
And I knew from the first note played
初めてあなたの曲を聴いた時から
I'd be breaking all my rules to see you
あなたに会えるならどんな規則も敗れるって思ってる
You smile that beautiful smile and
あなたがあの素敵な笑顔で微笑めば
All the girls in the front row scream your name
どの子たちも最前列であなたの名前を叫ぶの

So dim that spotlight, tell me things like
ねえ、スポットライトの明かりを落として
I can't take my eyes off of you
君から目が離せないんだなんて言ってほしい
I'm no one special, just another
私は特別な存在じゃないし、
Wide eyed girl who's desperately in love with you
あなたと恋に落ちたくて仕方なくって、
あなたを目を輝かせながら見つめる大勢の女の子の中のひとり
Give me a photograph to hang on my wall, 
superstar
ねえ、スーパースターさん
壁にかける写真だけでもいいから私に手渡してほしいの

Good morning loneliness, comes around when I'm not
Dreaming about you
天気がいい朝でも、あなたの夢を見れなかった日は寂しさがやって来る
When my world wakes up today
今朝目が覚める時には
You'll be in another town
あなたは違う町にいるんだろうな
And I knew when I saw your face, I'd be
あなたの顔を見た時から、
Counting down the ways to see you
あなたに会える方法を考え続けてる
You smile that beautiful smile and
あなたがあの素敵な笑顔で微笑めば
All the girls in the front row scream your name
最前列にいる女の子達はみんなあなたの名前を叫ぶの

So dim that spotlight, tell me things like
ねえ、スポットライトの明かりを落として
I can't take my eyes off of you
君から目が離せないんだなんて言ってみて
I'm no one special, just another
私は特別な存在じゃないし、
Wide eyed girl who's desperately in love with you
あなと恋に落ちたくて仕方なくて
あなたを目を輝かせながら見つめる大勢の女の子の中のひとり
Give me a photograph to hang on my wall, 
superstar
ねえ、スーパースターさん
部屋の壁にかける写真だけでもいいから私に手渡してほしいの


You played in bars, you play guitar
あなたはバーで歌って、ギターを弾く
I'm invisible and everyone knows who you are
あなたには私が見えていないけど、みんなあなたが誰なのか知ってる
And you'll never see, sing me to sleep
あなたは一生分かんないだろうな
Every night from the radio
毎晩ラジオから寝る前の歌を私に歌ってくれてるってこと

So dim that spotlight, tell me things like
ねえ、スポットライトの明かりを落として
I can't take my eyes off of you
君から目が離せないんだなんて言ってみて
I'm no one special, just another
私は特別な存在じゃないし、
Wide eyed girl who's desperately in love with you
あなと恋に落ちたくて仕方なくて
あなたを目を輝かせながら見つめる大勢の女の子の中のひとり
Give me a photograph to hang on my wall, 
superstar
ねえ、スーパースターさん
部屋の壁にかける写真だけでもいいから私に手渡してほしいの

Sweet, sweet superstar, superstar
お願いよ、素敵な 素敵な スーパースターさん