耐久レース・14日目。
The 14th day with my children for 24 hours.

保育園休園から、今日でちょうど2週間!
It has been two weeks since daycare center was closed.

今日は遊具のある公園に行きました。密集を避けるため、朝9時前に行ったところ、人はほとんどおらず大正解キラキラ早起きしたおかげですチョキ
We went to the park with playground equipment. When we got there before 9am to avoid the crowds, there were few people.
Thanks to getting up early!!

保育園の友達&そのお姉さんと会い、一緒に遊んでいました照れ本当は好ましくないけど、仕方なし!
縄跳びで電車ごっこをしたり、ヘルメットを借りて自転車に乗ったりなど、いつもとは違うことをして楽しそうでしたゲラゲラ
We met son's friends and played with them. It was not good but we have no choiceてへぺろキラキラ
My sons seemed to enjoy playing trains with jump rope, or riding bicycle.

徐々に人が増えてきたので、砂場のある別の公園へ移動。途中で水分補給トロピカルカクテル子供にはペットボトルが大きすぎる(笑)
After an hour we moved another park with sandbox because some people gathered.
On our way to another park, my kids drank water. Bottle is so big for them笑い泣き