ed sheeran | HiROMiオフィシャルブログ「Hello me!!」by Ameba

ed sheeran




Ed Sheeran - Give Me Love [Official Video]

via McTube for iPhone/iPad.

Video

Ed sheeran何回聞いてもいいわ。
PVもなんかメッセージせいがあって本当いつみてもなんか凄いパワーをもらっちゃう。


Ed Sheeran - The A Team (Official Music Video)

via McTube for iPhone/iPad.
https://www.youtube.com/watch?v=UAWcs5H-qgQ

この二曲がとくにお気に入りです

一曲目。



Give Me Love - lyrics by Ed Sheeran 歌詞和訳

Give me love like her
彼女みたいに僕を愛してくれないか
'Cause lately I've been waking up alone
最近の僕は一人で目覚めてたから
Paint splatted tear drops on my shirt
僕のシャツに音を立てて一滴の涙を描いてしまった
Told you I'd let them go
僕はそれらを忘れるって言ったよ
And that I'll fight my corner
そして僕は僕の窮地と戦ってるんだ
Maybe tonight I'll call ya
今夜は君に呼び掛けてるかもしれない
After my blood, turns into alcohol
僕の血が アルコールに変えていくんだ
No I just wanna hold ya
僕は君を抱きしめたいだけなのに
From : http://outou.blog10.fc2.com/
Give a little time to me, we'll burn this out
僕に少し時間をくれないか、僕らはここを焼き尽くすんだ
We'll play hide and seek, to turn this around
僕らは隠れん坊をしてるんだ、良い方向へ向かえるように
All I want is the taste that your lips allow
僕は君の唇に触れて味わいたいだけなんだ

My my my my oh give me love
僕の愛しの君へ 僕を愛してくれよ
My my my my oh give me love
僕の愛しの君へ 僕を愛してくれよ
My my my my oh give me love
僕の愛しの君へ 僕を愛してくれよ
My my my my oh give me love
僕の愛しの君へ 僕を愛してくれよ
My my my my oh give me love
僕の愛しの君へ 僕を愛してくれよ

Give me love like never before
これまでになかったような愛を僕に
'Cause lately I've been craving more
最近の僕は多くを欲しがっていたから
And it's been a while but I still feel the same
しばらく経ったけど、僕の気持ちは揺るがないんだ
Maybe I should let you go
たぶん君を諦めるべきなんだよね
You know I'll fight my corner
僕はコーナー(窮地)と戦ってるのを知ってるよね
And that tonight I'll call ya
そして今夜、僕は君を呼ぶよ
After my blood, is drowning in alcohol
僕の血が アルコールに溺れさせるんだ
No I just wanna hold ya
僕は君を抱きしめたいだけなのに

Give a little time to me, we'll burn this out
僕に少し時間をくれないか 僕らはここを焼き尽すんだ
We'll play hide and seek, to turn this around
僕らは隠れん坊をしてるんだ、良い方向へ向かえるように
All I want is the taste that your lips allow
僕は君の唇に触れて味わいたいだけなんだよ
My my, my my, oh give me love
僕の愛しの君へ 僕を愛してくれないか
Give a little time to me, we'll burn this out
僕に少し時間をくれないか 僕らはここを焼き尽すんだ
We'll play hide and seek, to turn this around
僕らは隠れん坊をしてるんだ、振り向いてくれるまで
All I want is the taste that your lips allow
僕は君の唇に触れて味わいたいだけなんだよ

my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love

M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
ねぇ 僕の愛しい君へ、僕を愛してくれよ、恋人のように
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
ねぇ 僕の愛しい君へ、僕を愛してくれよ、恋人のように
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
僕の愛しい君へ、僕を愛してくれよ、恋人のように
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
僕の愛しい君へ、僕を愛してくれよ、恋人のように

M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
(Love me, love me, love me)

M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
(Give me love)
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
(Give me love)
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
(Give me love, love me)
M-my my, m-my my, m-my my, give me love, lover
(Give me love)

my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
my my my my oh give me love
Lyrics read more



二曲目の日本語に訳されたやつです。あ、すみません、さっきちゃんと読んだらちょっと過激すぎたので削除させいただきました。笑

でも、本当この人リアルな感じで好きです。

iPhoneからの投稿