Once upon a time, there was an owner of a pet shop in a certain place.She likes dogs and she raised 18 dogs in her home, 10 miniatures Shiba , 5 Pugs and 3 French Bulldogs. One day, she talked to an animal rights group like this. "I want animals to have insurance cards. I can't help them when they get injured or sick. I want them to consider whether they can show their policy to the Diet." They talked to her like this."If we can get an entire nation's petition, we can do it." they told politicians to value the animals. She kept her spirits up and smiled. Five years later, she had her dream come true. She made insurance cards for animals and was about to make the pet insurance. She delivered her thoughts with tears of joy. She talked to the customers like this. "This was really a historic turning point in the pet world. Pets have a lovely engaging smile forever.” While shedding tears, she was able to protect the familiar life of an animal. She was prone to pet loss.She spent her last years with her pets by opening more stores in her pet dealership.

あるところに、ペットショップの店長がいました。彼女は、犬を飼育することが好きで、彼女は、10匹の柴犬と5匹のパグと3匹のフレンチブルドック計18匹家の自宅で育てていました。ある日、彼女は、動物愛護団体にこう話しました。「動物に、保険証を作って欲しい。怪我や病気を持ったとき、手助け出来ない。国会にその方針を示せるか検討して欲しい。」彼らはこう話ました。「全国民の嘆願書を提出できれば、出来なくはない。」彼らは政治家に、動物の有り難みを教えました。彼女は、気持ち穏やかに過ごして笑顔になりました。5年後、彼女の思いが叶いました。彼女は動物に保険証を作り、ペット保険を作るところでした。彼女は、嬉しくて嬉しくて涙ながらにして思いを届けました。彼女はこうお客さまに話ました。「これが正しくペット界の歴史的転換点でした。ペットとは永遠に不滅です。」これが望んでいたことが叶い、嬉しく思います。彼女は涙を流しながら、これで動物という身近な命を守れました。彼女はペットロス症候群になりやすかったのでした。彼女は、晩年、ペット販売店の店舗を増やすことで、ペットと共に歩んでいきました。