Once upon a time there were hula girls in a certain place.They could be smiling and dancing. They talked to themselves like this."Hula dancing from beginning to end is one product and one work. Customers are life in this hearts. Cheerfulness is important." They danced hard with one heart. Even on hot summer days, they continued to dance without rest behind customers.They talked to themselves like this. "Even if you say hula girls, it's important to have a sense of solidarity. It's hula dance, even though it's hula dance. That dance is so wonderful that words can't express it forever." There was a time when living with a textbook of "Philosophy of Hula dance". They learned the basic principles of the dance. They continued to pursuit truly this dance. They thought that it is important to be able to make customers smile while unraveling from history. They made the world roar with their wonderful view of the world. They cried together, smiled together, and rejoiced together. It was just alteregoism. They were all wonderfully in love with life design.
あるところに、フラガールの女性たちがいました。彼女たちは、笑顔でダンスを踊っていました。彼女たちは、こう話しました。「フラダンスは、最初から最後まで踊って、それが一つの商品である。お客様が命である。元気が大切である。」彼女たちは、心一つにして、一生懸命踊りました。夏の暑い日も心休まずに踊り続けました。彼女たちは、またこう話しました。「フラガールと言っても連帯感が大切。フラダンス、されど、フラダンス。その踊りは、永遠に言葉では表せないぐらい素晴らしいものなんです。」彼女たちは、何を学んできたか、研修中に、「フラダンスの哲学」の教科書を持ちながら、生活していた時期がありました。彼女たちは、フラダンスの根本原理を学びました。彼女たちは、フラダンスの真の追求をし続けました。歴史から紐解きながら、お客様に笑顔になれる事が大切である、そう考えました。彼女たちは、素晴らしい世界観で、世界を唸らせました。彼女たちは、一緒に泣いて、一緒に笑って、一緒に喜びました。まさに一心同体だったのでした。彼女たちは、皆んな素敵な恋心持った人生設計でした。