There was a twin young businessman in a certain place. They ran an eel restaurant, worked hard, and pursued to the path of cooking.

One day, they visited an eel farm and cooked the eel dishes that attracted fishermen who suffered from the poor eel fishing.
They made the fried eel for them.
It was very delicious even though they made it for the first time.
One hot day,my youngers fell down with diabetes. His olders talked to his family and the customers like this. "I believe that one day my brother will surely be reborn in yourself."
His diabetic was safely treated and he returned to the store.
They continued to make eel dishes and ran a fantastic restaurant. Their artistic flair seemed like flower's blooming.
They had a good life planning.

あるところに、ある双子の青年実業家がいました。彼らは鰻料理店を経営し、切磋琢磨して、料理の道を志しました。

ある日、彼らは鰻の養殖場を見学し、鰻の不漁に悩む漁師たちに、魅了する鰻料理を作ってあげました。
彼らは鰻の唐揚げを作りました。
初めて作ったわりに美味しくいただけました。
ある暑い日弟が糖尿病で倒れました。兄はこう言いました。「いつかきっと必ずや弟が生まれ変わる日がくると信じている。」
弟の糖尿病は無事処置を済ませて、店に戻ってきたのであった。
彼らは、また鰻料理を作り続けて、ファンタスティックな料理店を営みました。彼らの芸術的センスを開花させ、花が咲いたようだったのでした。
彼らは優れた人生設計でした。