ゲスト出演させて頂いた

さくらFM & FM那覇のラジオ番組


「78078」

11月19日放送分が動画配信されました爆笑





緊張したけど


とても
貴重な経験をさせて頂きました照れ



視てもらえたら嬉しいですラブ


DJ 元NHKアナウンサーの

不破智子さんの記事をシェアしますラブ



ありがとうございます





↓↓↓



【ゲスト:創作者の浩戸(ひろこ)さん♬書家の活動から🌷🏖️🍁☃️季節の移ろいを人々と感じる活動への広がり】





☆アートってそんなパッと書けるものなの?🖌️🎨
⇒はい❣パッと2秒でした!笑 創作者の浩戸さんが突然、名刺にご自身の名前を記してお渡し下さいました。😳初めての事で、「ええっ!」と確認しました。「今本当に書きました?」と。笑 そんな驚きが多いのが浩戸さんの作品の世界かな!?と想像します。🎩🧙目の前で一瞬で空白の名刺にパッと名前を入れて頂戴する。浩戸曰く「毎回ぬくもりを添えてお渡ししています。」と。何度見直してもカードの上の文字は立派で素晴らしいです🥰❣️

Her name is Hiroko and she is a professional calligrapher and tea ceremony master.  She specializes in maintaining Japanese tradition, but doing it in a more modern way.  Traditionally, calligraphy is done in black and white, but, she adds color in some of her art to make it more contemporary.   





今日2020年11月20日金曜日は、浩戸さんのライブペイントが展示会で見られました。場所は、gallery「GULI GULI」(大阪府池田市)浩戸さんの創作者として発信を続ける思い💝について、是非、お時間の許す際に動画でも御覧ください!📺🎥📱

Hiroko also holds monthly tea ceremony events that are catered around the changing seasons.  In addition, the events are themed around Zen Language, where she will provide in depth details of Zen phrases or words.  Finally, she also prepares seasonal vegetables and fruits to give the guests of the tea ceremony to take home and enjoy with their families.  Hiroko harvests the fruits and vegetables herself the day before the tea ceremony to maintain the freshness and integrity of the produce.  Take a look!💻🖱️✨😃

FM那覇  毎週木曜日:16:00~16:56 78.0MHz
さくらFM  毎週木曜日:22:00~22:56 78.7MHz