大阪公演 | 倉本 発オフィシャルブログ「日進月歩」powered by Ameba

大阪公演




こんばんは~☆
大阪公演、全日程が終わり
昨日、無事に帰京しました☆ミ

関西は地元ってこともあり
僕自身の友人にも、沢山見に来て頂いて幸せな時間を過ごせました!!

{5C420F96-F1AC-41CE-830F-AAF15692E9C7:01}


地元の友達、先輩、後輩




{30074DD5-C365-4FC5-9647-9560D24E00EA:01}

専門学校時代の友人や、サンミュージック大阪のみんな


{BFEBE0CB-808C-42BD-ACEC-76740D556970:01}

恩師や、親戚家族も☆



お客様の沢山の愛に支えられての作品ですが、僕自身も沢山の方の愛に支えられて
いることを再認識できる幸せな公演でした^ ^


お手紙や、差し入れも沢山ありがとうございます!!
全て読ませて頂いてます!!(T ^ T)


沢山の愛をかみしめて次の土地へと
NARUTOの世界をお届けします☆ミ


次は宮城だッ!!
初めて訪れる土地なので、僕自身も
すごい楽しみッ!!*\(^o^)/*♬


大阪の皆様、改めて本当に沢山の
ご来場ありがとうございました!!

大千秋楽の。一階席から三階席までの
皆様から頂いた、スタンディングオベーションは忘れません。






あ、そうそう。
母校にも挨拶しに顔出したんやけど
入学式で誰も居ませんでしたー。

{CD6B3984-F8A3-4388-8C1A-4679A0167FCC:01}

リサーチ不足。笑




また帰ってくるね~☆大阪~☆





ほな....☆ミ




Good evening ~ ☆

Osaka performances, all that's

Yesterday, was returned safely to Tokyo eve


My hometown is Kansai

My friends, too many to come, was happy.





Local friends, seniors and juniors


Everyone in professional school friends and sunmusic Osaka


Teachers and relatives family ☆


Was a happy tour, reminded us that is supported is supported by lots of love your work, but I also lots of love ^ ^



Your letter and the difference many thanks!

All I read have gotten more! (T ^ T)



Feel lots of love to the land:

Eve delivers a world of NARUTO



The following is the Miyagi!

From the land for the first time, I so enjoy!!! *\(^o^)/*♬



Osaka, again really plenty of

Thank you for visiting us!


Of the final performances.

I will never forget is capped by a standing ovation.







Oh, incidently.

I went to the Alma Mater

There was nobody in the entrance ceremony did ー.




Lack of research. Lol





I come back again ~ Osaka ☆ ~ ☆



Bye....☆ミ