The Game/ Church for Thugs
{74FCE6E8-23FF-4C6E-A1DF-56A316FEF288}



[Verse 1]
To all my niggas on the porch getting their hair braided
Corn rolled by a L.A. bitch
俺のダチは全員教会の玄関でL.A.のビッチに髪を編んでもらう

And I can't forget
My niggas riding the train Yankee fitted 
ヤンキースの帽子をかぶって俺のマイメンが地下鉄に乗り込むのが忘れられねえ

Thermals under that Pelle shit
ペレの革ジャンで銃を隠す

I love New York but gangbanging that's L.A. shit 
And I'm proud of it
NYは大好きだがギャングスタシットはL.A.が発祥だ  誇りに思うぜ

Spit it through the wire so the crowd love it
俺はあの皆が大好きなスタイルを復活させたいんだ

Haters you know who you are you can turn it down fuck it 
そんなヘボクソな曲ならボリュームを下げな

I can shoot a video to it and spend half the budget 
別に凝ったビデオを撮る気はねえ フッドで撮れば予算は半分で済む

I'm gangsta, let the .40 cal blow in public
俺はギャングスタ 40Caliberを公共の場でぶっ放す

More hatred inside my soul than Pac had for Delores Tucker
2pacがDelores Tuckerに抱いたよりも大きな怒りが俺の心に巣食ってる

Every time one of my niggas get shot the more I suffer
Cause we trapped inside a world where your forced to die for your colors
いつでも俺のマイメンは撃たれて俺より苦しんでる 俺達が赤か青かで争い、死ぬことを運命づけられた狭い世界に閉じ込められているからだ

I seen it all through the Range tints
そういう争いを俺はレンジローバーから見てきたんだ

Got niggas doing life in the state pen
So I dread like Jamaicans
ニガが獄中で人生を終える事はよくある
だから俺はジャマイカ人のようにドレッドヘアだぜ

If I die for one of my statements
Than break up the streets of Compton and spill my blood in the pavement
もしこのことを喋って死ぬことになったとしても
俺はストリートの現状を打破したいんだ
歩道に血を撒き散らすことになってもな

[Hook]
Believe me niggas keep sayin they gon heat me up
Talking that shit like they goin lay me down
And then I come through strapped to see what's up
Niggas really don't want no parts of me pal
 Haterがビーフを仕掛けてきても俺が靴紐を縛って銃を構えればお前らはすぐに逃げ出すだろ

[Verse 2]
Who I gotta talk to who I gotta write
Get my Reebok deal done 
Or I'm stayin' in Air Nike's
リーボックとの契約の話があがったが、俺のシューズは未だにNikeだぜ

Aiight, I handle bars you ain't gotta ride a bike
To peep game and his skill here go some training wheels
俺とお前のラップスキルを比べれば、お前はまだ補助輪付きレベル

Let's roll
Through the city of god
Where LA niggas train to kill
L.A.は神の街 殺しの訓練は怠ってねえ

Chop you up hundred times worse than the Haitians will 
Haitiansのギャングよりも残忍  100回以上叩き切ってやるよ

For real naw Pharrell I need a track homie
ファレル、トラックをよこしてくれ

Dre we to close aint no turning back homie 
まあドレーがビートくれるなら断ることは出来ねえな

Deal with it I'm a be here for ten years
俺を一発屋と思ってもらっちゃ困るぜ

Spittin like the ghost of Eric Wright and Big yeah
Eazy-Eとビギーの亡霊が俺に乗り移るぜ

Let me paint this picture 
While you sit here thinking in the back of your mind this is the shit yeah
俺に絵を描かせな  お前の心の内を描いてやるぜ

I spit for you niggas doing 25 on they 5th year ready to throw a nigga off the 5th tier
25年の懲役刑をくらったやつもまだ5年しか経ってねえ  死体を5層に解体するような奴らだぜ

Them white boys in the Abercrombie and Fitch gear 
And every nigga who ever helped me get here 
アバクロ着た白人でさえも俺のファンさ
そして俺を助けてくれた奴らに感謝だぜ


[Hook]


[Verse 3]
One brick, two brick
The boy moving weight
Now three bricks, four bricks
I'm driving upstate
コカインを捌いて生活の質も向上
より良い場所に移り住めるぜ

Five Bricks, six bricks
The nigga got cake
Not rap money, but money been rap since ‘88
88年頃はストリートの仕事で金を稼いでた

Look at the world we live in
Niggas steady hate, to the heckler at Koch
世界を見渡せばHaterで溢れてるぜ ドイツ産の武器で応戦だ

Leave him chopped up like freddy's face
フレディの顔面みたいにしてやるよ

Niggas catching feelings
Cause I'm about millions
俺が億万長者になったのが奴らは相当憎いらしい

And outta all the newcomers out, my flow's the illest
新人ラッパーも全員消えたな 俺のフローが一番ヤバイからだ

You a close second nigga,
A banana to a guerilla
Put us in the same cage and I'ma have to peel ‘em
俺がゴリラならお前はバナナ  俺がゆっくりお前の皮を剥いでやるよ


The best of both worlds
Rapping and drug dealing
ラッパーの人生もドラッグディーラーの人生も両方好きだぜ

Run and tell the chief I came to burn down the village
走って長に伝えろよ 俺が村を焼き払いに来たってな

The head honcho, staring out the third story window Of my Beverly Hills condo
俺がボス ビバリーヒルズから最高の眺めを見渡す

With two long ass heats
I call ‘em Shaq and Alonzo
俺の武器はマイアミ・ヒートのShaqとAlonzoより巨大

You niggas want me outta L.A.
Yeah I know
お前らは俺にL.A.から出てって欲しいんだろ?
知ってるぜ


[Hook]