話說... 用一個日本人滿載的地方 打中文/廣東話好像有點兒過份(;^ω^A
゚・:,。゚・:,。★゚・:,。゚・:,。☆*:..。o○☆゚・:,。*:..。o○☆
點解到而家都重會打擊到自己既呢?
當然 我到而家都吾覺得用個陣既方法對大家黎講係件好事
我都吾想係禁 而家發現 因為3年前行錯左既一步 到而家發生左件事黎
覺得自己當時做得好錯 「愛」E個字 真係好難好難去明
可以既 17歲果年再黎過 會吾會做得好D呢?
而家既我 其實同17歲既我 冇咩分別
吾識點對自己對人付責任 做咩都只係識去逃避 吾會同人講自己心底既說話
成身都係缺點 但比人知到左又覺得好"魚" 用好多好多大話去包住自己
因為禁 我失去左一D野 一D令我覺得好重要既野
但 吾知而家重係我身邊既 我想比你地知 我真正個面
吾識點對自己對人付責任 做咩都只係識去逃避 吾會同人講自己心底既說話
成身都係缺點 但比人知到左又覺得好"魚" 用好多好多大話去包住自己
好想有人關心我 但因為怕聽到對方已經忘記自己而怕打一個電話
咩都驚 咩都吾信
如果你(地)知道左我係個禁既人 你地會離開我嗎?
