ディズニーチャンネル出身のオリヴィアロドリゴが、ソロとして曲をリリースしました。

ヴィザードバーク見ていました(^^)

とっても良い曲なのでぜひ聞いてみてください。

 

 

 

I got my driver's license last week

Just like we always talked about

'Cause you were so excited for me

To finally drive up to your house

But today, I drove through the suburbs

Crying 'cause you weren't around

先週車の運転免許取ったの

前に話したやつ

楽しみにしてくれてたよね

やっとあなたの家まで運転してきたけど

郊外をウロウロしただけ

あなたが一緒じゃないから泣いている

 

 

And you're probably with that blonde girl

Who always made me doubt

She's so much older than me

She's everything I'm insecure about

Yeah, today, I drove through the suburbs

'Cause how could I ever love someone else?

あのブロンドヘアの女の子と一緒にいるのかな

いつも疑ってた

あの子は私よりも大人で

私の不安の全て

私は郊外を走った

どうやったら他の人を愛せるって言うの?

 

 

And I know we weren't perfect, but I've never felt this way for no one

And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone

Guess you didn't mean what you wrote in that song about me

'Cause you said forever, now I drive alone past your street

私達は完璧じゃなかったけど、誰にもこんな風に思ったことなかった

私がいなくてもあなたが平気だって 想像することができなかった

私について書いてくれた歌詞は 本気じゃなかったんだね

あなたは永遠だって言ったけど

一人であなたの家の通りをドライブしてる

 

 

And all my friends are tired

Of hearing how much I miss you, but

I kinda feel sorry for them

'Cause they'll never know you the way that I do

Yeah, today, I drove through the suburbs

And pictured I was driving home to you

私の友達は聞き飽きたって

私がどれだけ彼を恋しがっているのかを

友達にはちょっとごめんねって思ってる

だってあなたのこと知らないんだから 私みたいに

ええ郊外までドライブしたわ

あなたの元まで帰ろうとしたの

 

 

And I know we weren't perfect, but I've never felt this way for no one, oh

And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone

I guess you didn't mean what you wrote in that song about me

'Cause you said forever, now I drive alone past your street

私達は完璧じゃなかったけど、誰にもこんな風に思ったことなかった

私がいなくてもあなたが平気だって 想像することができなかった

私について書いてくれた歌詞は 本気じゃなかったんだね

あなたは永遠だって言ったけど

一人であなたの家の通りをドライブしてる

 

 

Red lights, stop signs

I still see your face in the white cars, front yards

Can't drive past the places we used to go to

'Cause I still fuckin' love you, babe (Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh)

赤信号、一時止まれの標識

白い車や庭にあなたの顔が見えるよう

二人でよく言った場所は まだ行けそうにないな

まだあなたのことを愛しているから

 

 

Sidewalks we crossed

I still hear your voice in the traffic, we're laughing

Over all the noise

God, I'm so blue, know we're through

But I still fuckin' love you, babe (Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh-ooh)

一緒に歩いた歩道

渋滞の中にあなたの声が聞こえる 私達の笑っている声が

喧噪を超えて

もうダメだと分かっていても

あなたを愛しているから

 

 

I know we weren't perfect, but I've never felt this way for no one

And I just can't imagine how you could be so okay now that I'm gone

Guess you didn't mean what you wrote in that song about me

'Cause you said forever, now I drive alone past your street

私達は完璧じゃなかったけど、誰にもこんな風に思ったことなかった

私がいなくてもあなたが平気だって 想像することができなかった

私について書いてくれた歌詞は 本気じゃなかったんだね

あなたは永遠だって言ったけど

一人であなたの家の通りをドライブしてる

 

 

Yeah, you said forever, now I drive alone past your street

あなたは永遠だって言ったけど

一人であなたの家の通りをドライブしてる