I've got my ticket for the long way 'round
Two bottle whiskey for the way
And I sure would like some sweet company
And I'm leaving tomorrow. What'd you say?
遠回りの切符を買ったの
2本のウィスキーをおともにね
一緒に行く相棒がいれば楽しいと思うな
明日から行くつもりなんだけど
、、、どう?
long way around:遠回り

When I'm gone, when I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my hair
You're gonna miss me everywhere, oh
You're gonna miss me when I'm gone
私が行ってしまったら
あなたは寂しくなるでしょうね
私の髪の毛も
きっと全てが恋しくなるはず

When I'm gone, when I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my walk
You're gonna miss me by my talk, oh
You're gonna miss me when I'm gone
私が出かけてしまったら
あなたは寂しくなるでしょうね
私の歩き方や話し方の全てが
恋しくなると思うわ

I've got my ticket for the long way 'round
The one with the prettiest of views
It's got mountains, it's got rivers
It's got sights to give you shivers
But it sure would be prettier with you
遠回りの切符を買ったの
絶景が見られるはず
山や川、震撼するほどの絶景
あなたが一緒ならもっといいのにな

When I'm gone, when I'm gone
You're gonna miss me when I'm gone
You're gonna miss me by my walk
You're gonna miss me by my talk, oh
You're gonna miss me when I'm gone
(×3)
私が出かけてしまったら
あなたは寂しくなるでしょうね
私の歩き方や話し方の全てが
恋しくなると思うわ
 
 
だから今私とここで別れると
後悔するわよ!って事でしょうね。