It's a narrow line I'm walkin'
Better watch myself
Cause we got everybody talkin'
And I can hear 'em say

狭い道を歩いているの

私のことをしっかり見てて

みんなと話したり

話を聞いたりできる

Maybe in another lifetime (lifetime)
Maybe when you're older
What they don't know is
I've already made up my mind (my mind)
And yes I know what love is

もし別の人生で

あなたの方が大人だったとしても

みんなそれを知らないの

もう決心したわ

愛とは何かを知っているの

Cause we are two old souls,
With two young hearts
We can run, I will follow you to the end of the earth
Where we can see forever,
They can never tear us apart
Two old souls,
With two young hearts
Two young hearts

だって私たちは大人だから

若いけれどね

ずっと走っていけるわ

地球最後の日まであなたについていく

未来が見えるところまでね

私たちを引き裂くことなんか 誰にもできないわ

私たちは

若いけれど大人だから

They say we're too young
I could lie awake in darkness
Oh just to dream of you
And you could lay your head on my chest
Yeah, just like you always do

みんな 若すぎるって言うけれど

夜中に眠れなくなることもある

あなたの事を夢見ているのよ

あなたのことがいつも浮かぶ

いつもあなたがしているようにね

Maybe in another lifetime (lifetime)
Maybe when we're older
At least we know that
We've already made up our minds (our minds)
And yes we know what love is

もし別の人生で

私たちがお年寄りだったとしたら

みんな知ってるはずね

もう決心したわ

愛とは何かを知っているの

 

Cause we are two old souls,
With two young hearts
We can run, I will follow you to the end of the earth
Where we can see forever,
They can never tear us apart
Two old souls,
With two young hearts
Two young hearts

だって私たちは大人だから

若いけれどね

ずっと走っていけるわ

地球最後の日まであなたについていく

未来が見えるところまでね

私たちを引き裂くことなんか 誰にもできないわ

私たちは

若いけれど大人だから

 

We're gonna keep on runnin'
Runnin' for all that we are
We want it all or nothing
We knew it right from the start
We are a part of something
Something as old as time, time, time

私たちは走り続ける

自分自身のために

一か八かだとしてもね

始めからわかっていることだわ

私たちは何かの一部なの

時間と同じぐらい古い何かのね

Cause we are two old souls
With two young hearts
We can run, I will follow you to the end of the earth
Where we can see forever,
They can never tear us apart
Two old souls,
With two young hearts
Two young hearts

だって私たちは大人だから

若いけれどね

ずっと走っていけるわ

地球最後の日まであなたについていく

未来が見えるところまでね

私たちを引き裂くことなんか 誰にもできないわ

私たちは

若いけれど大人だから

 

You're never too young

決して若すぎることなんかないわ

 

 

Sabrina Carpenter 記事一覧