今日紹介するのは、Ariana Grandeの「One Last Time」です!

 

 

I was a liar
I gave in to the fire
I know I should've fought it
At least I'm being honest
Feel like a failure
'Cause I know that I failed you
I should've done you better
'Cause you don't want a liar
私は嘘つきだったわ
どうかしていた
しっかり向き合うべきだったのにね
少なくとも今は正直よ
失敗だったみたい
あなたを失ってしまったから
もっとあなたの事を考えるべきだった
あなたは嘘が嫌いだものね

And I know, and I know, and I know
She gives you everything,
But, boy, I couldn't give it to you
And I know, and I know, and I know
That you got everything,
But I got nothing here without you
わかってる
あの子は全てを尽くしているけど
私にはそれができなかった
わかってるのよ
あなたは満たされているけれど
私にはあなたがいないと 何も残ってないの

So one last time
I need to be the one who takes you home
One more time
I promise, after that, I'll let you go
Baby, I don't care if you got her in your heart
All I really care is you wake up in my arms
One last time
I need to be the one who takes you home
だから 最後にもう1度だけ
あなたを家まで送っていくような存在になりたい
もう一度だけでいいの
そうしたらもう行かせてあげるって約束するわ
あの子のことしか眼中になくてもいいの
私の腕の中で目覚めてくれれば
もう1度だけ
あなたを家まで送っていくような存在になりたい

I don't deserve it
I know I don't deserve it,
But stay with me a minute
I swear I'll make it worth it
Can't you forgive me?
At least just temporarily
I know that this is my fault
I should've been more careful
私がそんなこと言える立場じゃないってことは
よくわかってる
でも少しだけここにいて
楽しくなるって誓うから
私のこと許してくれる?
一瞬だけでも
私が間違ってたって思ってるわ
もっと注意深くいるべきだった

And I know, and I know, and I know
She gives you everything,
But, boy, I couldn't give it to you
And I know, and I know, and I know
That you got everything,
But I got nothing here without you, baby
わかってる
あの子は全てを尽くしているけど
私にはそれができなかった
わかってるのよ
あなたは満たされているけれど
私にはあなたがいないと 何も残ってないの
 
So one last time
I need to be the one who takes you home
One more time
I promise, after that I'll let you go
Baby, I don't care if you got her in your heart
All I really care is you wake up in my arms
One last time
I need to be the one who takes you home 
だから 最後にもう1度だけ
あなたを家まで送っていくような存在になりたい
もう一度だけでいいの
そうしたらもう行かせてあげるって約束するわ
あの子のことしか眼中になくてもいいの
私の腕の中で目覚めてくれれば
もう1度だけ
あなたを家まで送っていくような存在になりたい
 
I know I should've fought it
At least I'm being honest (yeah)
But stay with me a minute
I swear I'll make it worth it, babe
'Cause I don't wanna be without you
しっかり向き合うべきだったのにね
少なくとも今は正直よ
でも少しだけここにいて
楽しくなるって誓うから
あなたなしでは生きていけない、、、
 
(Oh)
So one last time
I need to be the one who takes you home (who takes you home, babe)
One more time
I promise, after that I'll let you go
Baby, I don't care if you got her in your heart
All I really care is you wake up in my arms (wake up in my arms)
One last time
I need to be the one who takes you home (yeah)
だから 最後にもう1度だけ
あなたを家まで送っていくような存在になりたい
もう一度だけでいいの
そうしたらもう行かせてあげるって約束するわ
あの子のことしか眼中になくてもいいの
私の腕の中で目覚めてくれれば
もう1度だけ
あなたを家まで送っていくような存在になりたい
 
One last time
I need to be the one who takes you home
最後にもう1度だけ
前みたいな関係に戻りたい