這幾天的心情都不是很好
不知道是不是MC快來的關係
拜託快來,我的臉花到一個不行

禮拜五的日文課,我真的很失落、很挫折
第一次有想放棄的念頭…
然後就不斷的被不安的心情捲走…

不過還好昨天跟今天早上路人有幫我惡補動詞變化…有跟我說訣竅
所以才漸漸的上手…
從ます型開始轉換真的有點難,但換個方法從原型開始轉換,我就覺得上手多了かお
哀,要努力加緊複習,沒有複習真的很慘呢ガーン

哎哎哎哎哎,不知道最近是在悶什麼,什麼都不敢做,想法都很退縮><
煩。

禮拜六很開心的看到パジャさん的正常服裝了:D
感覺好像很久很久都沒聽到他唱歌了
最近都沒有進去他的窗看
一方面是有陰影…另一方面是錯過
最近都是走錯過路線…
不過看到很多人進去他的窗聊天,感覺就很開心
不會像以前一樣冷清清
雖然人多,白目也多啦....
但,還是很開心很多人喜歡他的聲音&吉他ラブ
要加油喔:)

ずっと、応援しますー:)



啊,今天又聽到了Air Supply的Lost in love…
雖然是老歌,但我很喜歡這旋律ラブ
誰快來彈給我聽!!!

來分享一下歌曲嘍:)
為了要練習日文(?) 所以貼了日文版的歌詞なく

Air Supply / Lost In Love




I realize the best part of love is the thinnest slice
And it don't count for much
But i'm not letting go
I believe there's still much to believe in

素晴らしい愛は 薄いレースのようなもの
それはあまり 当てにならないんだよ
でもそのままにしておくなんて できないよ
まだ信じられることがあると 僕はそう思っている

So lift your eyes if you feel you can
Reach for a star and i'll show you a plan
I figured it out
What i needed was someone to show me

上を向いてみようよ 君がそう思っているのなら
君は星にだって手が届く やり方を教えてあげるから
僕はわかったんだ
僕が必要なのは 僕に教えてくれる人

You know you can't fool me
I've been loving you too long
It started so easy
You want to carry on

僕をだましたりは できないんだよ
僕はこんなにも長く 君を愛しているんだ
はじめることは簡単だよ

君がそうしたいと 思っているのなら

(chorus)
Lost in love and i don't know much
Was i thinking aloud and fell out of touch?
But i'm back on my feet and eager to be what you wanted

(chorus)
愛の虜になってしまって よく分からなくなっているんだ
自分が考えていたことが 君のもとを離れるなんて
でも僕は立ち直って 君の望むように なりたいと思っているんだ

So lift your eyes if you feel you can
Reach for a star and i'll show you a plan
I figured it out
What i needed was someone to show me

上を向いて見ようよ もし君ができると思っているのなら
君は星にだって手が届く 君にやり方を教えて上げるよ
僕は分かったんだ
僕が必要なのは 僕に教えてくれる人

You know you can't fool me
I've been loving you too long
It started so easy
You want to carry on

僕をだましたりは できないんだよ
僕はこんなにも長く 君を愛しているんだ
はじめることは簡単だよ
君がそうしたいと 思っているのなら

(chorus)
You know you can't fool me
I've been loving you too long
It started so easy
You want to carry on

(chorus)
僕をだましたりは できないんだよ
僕はこんなにも長く 君を愛しているんだ
はじめることは簡単だよ
君がそうしたいと 思っているのなら

(chorus)
Now i'm lost, lost in love, lost in love, lost in love
Now i'm lost, lost in love, lost in love, lost in love
Lost in love, lost in love, lost in love
Lost in love, lost in love, lost in love

愛の虜になってしまって
よく分からなくなっているんだ




寝ます,おやすみー。