もう20回目
10年も続いているんですね![]()
知らなかったな![]()
しかし、
モデル
ゲスト
出演される芸能人が豪華すぎる![]()
『第20回 東京ガールズコレクション2015 SPRING/SUMMER』
http://ameblo.jp/tgchamu/entry-11981612323.html
(以下一部転載)
『第20回 東京ガールズコレクション2015 SPRING/SUMMER』
http://girlswalker.com/tgc/15ss/
2月28日(土)に国立代々木競技場第一体育館にて開催します♡
今回のTGCは記念すべき20回目!そして10周年を迎えるダブル記念の回なのです。
すでに今、絶賛制作進行中で
とんでもない事がおこりそうな予感。
チケットはコチラ♡
http://girlswalker.com/tgc/15ss/ticket/
TGC10年の歴史の集大成となるTGC15S/S
是非、当日足をはこんで来て下さい。
歴史に名を刻む最高な一日となるでしょう♡
☆
「日本のガールズカルチャーを世界へ」をテーマに2005年から開催している史上最大級のファッションフェスタ「東京ガールズコレクション(TGC)」の公式インスタグラムです。
The official Insta gram of "Tokyo Girls Collection".
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東京ガールズコレクション(TGC)が運営するFacebookの公式ファンページ
https://www.facebook.com/TOKYO.GIRLS.COLLECTION
「日本のリアルクローズを世界へ」をテーマに 2005 年 8 月から年 2 回開催している史上最大級のファッションフェスタ「東京ガールズコレクション(TGC)」。
女の子たちに人気のリアルクローズブランドと、TVや雑誌で大活躍中の人気モデルによるフ...ァッションショー、さらに豪華アーティストのライブステージ、ミスコンテストなど、その時“旬”なコンテンツがもりだくさん!
またモデルがショーで着用した洋服をその場で携帯から購入できるEコマース連動イベントとして国内外からも話題となっています。
Twitter @TGCnews
女の子たちに人気のリアルクローズブランドと、TVや雑誌で大活躍中の人気モデルによるフ...ァッションショー、さらに豪華アーティストのライブステージ、ミスコンテストなど、その時“旬”なコンテンツがもりだくさん!
またモデルがショーで着用した洋服をその場で携帯から購入できるEコマース連動イベントとして国内外からも話題となっています。
Twitter @TGCnews
https://twitter.com/TGCnews
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TGC is a biannual fashion festival of unparalleled scale held since August 2005 under the theme of "bringing Japan's 'real clothes' to the world." TGC not only opens its doors to buyers, journalists, and the fashion industry, but to general consumers who are mainly fashion-conscious F1 population – women from 20 to 34 years old. A total of some 30,200 people attended the 11th TGC 2010 A/W festival last September in SAITAMA SUPER ARENA.
This event does not only aim to be a fashion show to introduce clothes ahead of time as pieces of work, but proposes to showcase Japan's most popular "real clothes" or fashion that can be put to daily use, reflecting the cultural background of Japan, and to do so in such a way that is entertaining. It also offers an opportunity to provide contents related to beauty, music, entertainment, and other elements that reflect the age.
TGC is unique in that it is linked with mobile e-commerce where audiences in the fashion show can purchase clothes donned by models on the runway real time. As such, TGC has become a new type of fashion show – one of the largest fashion show in Japan and an unparalleled event in the world –It is attracting attention in Japan and abroad.
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TGC is a biannual fashion festival of unparalleled scale held since August 2005 under the theme of "bringing Japan's 'real clothes' to the world." TGC not only opens its doors to buyers, journalists, and the fashion industry, but to general consumers who are mainly fashion-conscious F1 population – women from 20 to 34 years old. A total of some 30,200 people attended the 11th TGC 2010 A/W festival last September in SAITAMA SUPER ARENA.
This event does not only aim to be a fashion show to introduce clothes ahead of time as pieces of work, but proposes to showcase Japan's most popular "real clothes" or fashion that can be put to daily use, reflecting the cultural background of Japan, and to do so in such a way that is entertaining. It also offers an opportunity to provide contents related to beauty, music, entertainment, and other elements that reflect the age.
TGC is unique in that it is linked with mobile e-commerce where audiences in the fashion show can purchase clothes donned by models on the runway real time. As such, TGC has become a new type of fashion show – one of the largest fashion show in Japan and an unparalleled event in the world –It is attracting attention in Japan and abroad.
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