7月7日七夕🎋

openseaにて、作品リリースしました🌈🥳

https://opensea.io/calligraphyart_byHAPPYSHODO

🎉

一応アーティスト👩‍🎨なので、NFTへ挑戦はしてみたいことのひとつでした🙆‍♀️

NFTの存在をある美容師さん💇‍♀️から教えて頂いたときは、すごくドキドキしました💓(ありがとうございます)

しかしその時は教員免許更新でいっぱいいっぱいだった記憶があります🤣

🍀

まだ過去の作品などが多いですが、少しずつ増やしていきたいとおもいます👍ので、暖かく見守りお願いします🙇‍♀️🙏🌈

🍀

仮想通貨など知らないことだらけでしたがなんとか7/7🎋に間に合いました😊🌟

7/7🎋はパートナーだった犬🐩の誕生日だったり、母の誕生日でもあるので

とても特別な日です🐩🎋🌌

🌌今日は七夕🎋🌟

みなさんは何を願いますか?🌈

🌟

July 7, Tanabata🎋.

We have released our work at openensea 🌈🥳.

https://opensea.io/calligraphyart_byHAPPYSHODO

🎉

Since I am an artist 👩🎨, NFT was one of the things I wanted to try 🙆♀️.

I was very excited when a beautician 💇♀️ told me about NFT 💓(thank you very much).

But I remember I was full of renewing my teaching license at that time 🤣.

🍀

 

We still have a lot of past works, but we would like to add more little by little👍, so please watch over us warmly 🙇♀️🙏🌈.

🎋

I managed to make it to 7/7🎋 even though there were a lot of things I didn't know like virtual currency 😊🌟.

7/7🎋 is also my partner's dog🐩s birthday and my mother's birthday.

It is a very special day 🐩🎋🌌.

Today is Tanabata 🌌🎋🌟.

What do you wish for? 🌈

🌟 🌟 🌟 

#七夕 #願い事 #願う力 #願いよ届け 

#nftart #nft #eth #opensea #metamask #仮想通貨 #calligraphy #calligraphyart #筆文字 #fudemoji #素材 #書道 #書道家 #書家 #artist 

#みんなの願いよ届け 

#HAPPYSHODO