DO YOU KNOW HER? | Happy な マイニチ

Happy な マイニチ

カワイイ タノシイ 時々 海

昨日、CDTCで一緒だった候補生の一人MIKEからメールが届きました。

そこには一人の女の子の写真が添付されていて、

~~~☆~~~~~~~~~★~~~~~~~~☆~~~~~~~~~~★~~~~~
This little girl is at the Phuket Hospital in Thailand.
She does not remember her own name or anything! She has lost herハparents.
She must be of Western origin. She was a victim when she got caught in the tidal wave disaster in Phuket, Thailand and nobody knows who she is, so we are hoping if we distribute this email around the world someone will know her.
Please don't break the chain, your contribution could be the one that solves this little girls problem. Please forward this to all your contacts.

~~~☆~~~~~~~~~★~~~~~~~~☆~~~~~~~~~~★~~~~~

って書いてありました。
いたずらのチェーンメールではなさそうなので悩んだ末ここにのせることにしました。
もし知ってる!って人がいたら連絡ください。

メールの最初の発信者はパースの警察。(ってなっています)
そこが、色々な国をまわってわたしのもとにまわってきました。
なんだかダイバーの素敵なつながりを感じたメールでした。

いたずらだと困るので写真は追記にのせます。
a1699fc0.jpg