Milk every moment for all the pleasure you can get from it. When you say, “It is my dominant intent to look for things that feel good today. No matter where I’m going, no matter what I’m doing, no matter who I’m doing it with, it is my dominant intent to look for what I’m wanting to see, to look for things that feel good,” and the more you develop the habit of that kind of vibration—the more the Universe understands that that’s who you are! And so, the more you have access only to those kinds of things!

Excerpted from Albuquerque, NM on 5/9/99

Our Love,
Esther
(and Abraham and Jerry)

あなたがそれから得られる全ての喜びのために全ての瞬間を味わいなさい。あなたが

“今日、良い気分になる物事を探すことを私の大部分の意図とします。私がどこへ行っても、私が何をしても、私が誰とそれをしても、私が見たいものを見るということ、良い気分になる物事を探すことを私の大部分の意図とします。”

という時、そして、あなたがそのような感じのバイブレーションの習慣を発展させるほど、さらに宇宙はそれが本当のあなただと理解するのです。だから、あなたはさらにそれらのような物事にだけアクセスできるようになるのです。

ニューメキシコ州アルバカーキWSより

愛を込めて

エスター(エイブラハム&ジェリー)


良い気分になるものに目を向けると意図する!

ここからですねニコニコ

バイブレーションの準備が大事よだれ


Day 211

整える〜にっこり飛び出すハート

バイブレーション整える〜にっこり



前は踊っている時もガチャガチャ考えがちだったけど、

今はホントそれがなくなったの

嬉しいよだれ飛び出すハート


本日もありがとうございましたにっこり