My son’s uniform button came off this morningあせる
今朝、息子の制服のボタンが取れましたガーン

There was 15 minutes until they had to leave home.時計
出発時間まで15分でしたキラキラ

I asked my son if he wanted to fix it by himself.ニコ
自分でボタン付けをしたいか息子に聞いてみましたニコ

He said that he didグッド!
自分でする、と言いました爆笑


So he did!!
自分でボタン付けをしました音譜


Not bad! Not bad at all ラブラブ
悪く無いね〜グッド!  結構上手かも拍手拍手拍手

キラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラキラ

I remember when I was ten years old, I was going on a plane and tried to take my sewing kit on board 飛行機
そう言えば私が10歳の時、飛行機に裁縫道具を持ち込もうとした事がありました笑い泣き

Obviously it was confiscated at the gate....ドクロ
セキュリティーゲートで没収されましたぐすん

Totally spoiled my on board sewing plansムカムカ
私の裁縫計画が台無しになりましたイラッ

I was so bored on the plane...もやもや
飛行機ではとっても退屈でしたしょんぼり

A lesson was learned ウシシ
でも、学習はしました合格


Thank you for reading my blog 照れ