…なんですとぉ! | ‡ メルヘン小娘と夕暮れ空の旅路 ‡

‡ メルヘン小娘と夕暮れ空の旅路 ‡

野望(未来)への足跡・自分が生きている足跡を残したくて。
やっていること、感じたことを書けることは全て書きます。
自分にとっての本音ブログ。
毎日、何かしら書けることを作りたい!

ABCが7月にCDを!?
待ってました!!!
ライブツアーは行きたいけど、行けないかも…。
地方…。
(ABC in July a CD! ?
I waited! ! !
Though I want to go, cannot the live broadcasting tour go?….
A district….)



そして。
またしても気晴らしに作りました。
(And.
I settled it for a pastime again.)
イケメンは非公開

因みに妹が考えたもの。(許可済み)
(By the way, the thing which a younger sister thought about.
(I am finished with permission))
空気読めない男

私、大爆笑しました(笑)
(I burst out laughing very much(smile))



そして、今日は小説もどきも更新できた。
ちゃんと登場人物も更新しました。
(And I was able to update the false novel today, too.
The character updated it properly, too.)

Arice Doll

まだ登場してなかったり、秘密要素は書いてません。
ちゃんと決まってます、念のため(笑)
小説もどきの更新情報にも書いたけど、イメージソングがリエントの“水夢見る蝶々”なんです。
私の個人的なイメージです。
(I do not yet appear and do not write the secret element.
For sense decided properly(smile)
Though I wrote it for the update information of the false novel, image-song is "水夢見る" of リエント.
It is my personal image.)



ケータイのボタンの反応が鈍くなったり大変です…。

ペン入れをしていて、右手の中指をつったり…。
情けない…。
だけど、久しぶりに色を塗ったかも。
無心で絵も書いた。
(The reaction of the button of the mobile phone blunts and is serious….

I trace it and catch the middle finger of the right hand with a pen….
I am ashamed….
But did you paint with a color after a long absence?
I was innocent and wrote the picture.)



課題は、これからです。
(The problem is from this.)



∑(/'∇')/☆