昨天在學校拿著“向前走”的一小段問問我身旁的同學(都是不認識早安的)

問他們那個最美?

結果如下




第一個

(看到小吉)幾靚wo呢個

(看到重重)都唔錯

(再遇小吉)都係呢個靚D

之後看了一些冬con的現場照﹒﹒﹒﹒﹒

“真係幾可愛,第一眼既感覺好重要”



第二個

(看到小春)幾靚wo

(看到重重)幾靚呀

(再遇小春)咪又係頭先果個﹒﹒= =

咁即係邊個靚

(再遇小春)呢個



第三個

(看到重重)呢個又可愛又靚

(看到小春)呢個都靚,不過頭先果個靚D




結果

最靚二票,第二一票

小吉:2

美貴:0

小愛:0

豆子:0

貓:(被人話唔靚﹒﹒﹒= =)

龜:0

兔:3

小春:3




冠軍:粉紅二人組

亞軍:吉澤小姐