LANYのdnaの歌詞和訳です。









my reputation says that i fall too fast

僕は遊びまくってるって世間は言う


they try to twist it try to make it sound bad

事実を曲げて

評判を下げようとしてくる


but i don’t care no i don’t care

でも僕は気にしないよ


i’ve broke some hearts and had my heart broken too

誰かを傷付けたり

誰かに傷付けられたりもした


and that’s the risk i took when i fell for you

そのリスクを背負って

君に恋したんだ


but i don’t care no i don’t care

僕は気にしないよ


this is just the way i am

これが本当の僕だから


sorry i call again when you don’t pick up

電話に出ないのに

何度も掛けてごめんね


and tell you you’re beautiful but probably too much

言い過ぎなのはわかってるのに

何度も綺麗だって言ってごめんね


i tried but i can’t treat ya like the rest of LA

LAにいた人みたいに

君を扱うのは僕にできないよ


oh it’s just not in my DNA to love you only halfway

中途半端に愛するなんて

僕のDNAには刻まれてないから


i wanna hold your hand in front of my friends

友達の前で君と手を繋ぎたい


say what i’m feelin’ and not have to pretend

偽らず本当の気持ちを伝えるんだ


that i don’t care no i don’t care

何も気にしないよって


i wanna brag about you when you’re not around

君がいない時でも

君の事をみんなに話したい






hear your name next to mine ‘cause i like the way it sounds

君の名前の次に僕の名前が呼ばれる

それが好きなんだ


i’m sorry i call again when you don’t pick up

電話に出ないのに

何度も掛けてごめんね


and tell you you’re beautiful but probably too much

言い過ぎなのはわかってるのに

何度も綺麗だって言ってごめんね


i tried but i can’t treat ya like the rest of LA

LAにいた人みたいに

君を扱うのは僕にできないよ


oh it’s just not in my DNA to love you only halfway

中途半端に愛するなんて

僕のDNAには刻まれてないから


love you only halfway

中途半端に愛するなんて


love you only halfway

中途半端に愛するなんて


love you only halfway

中途半端に愛するなんて


this is just the way i am

これが本当の僕だから


i’m sorry i call again when you don’t pick up

電話に出ないのに

何度も掛けてごめんね


and tell you you’re beautiful but probably too much

言い過ぎなのはわかってるのに

何度も綺麗だと言ってごめんね


i tried but i can’t treat ya like the rest of LA

LAにいた人みたいに

君を扱うのは僕にできないよ


oh it’s just not in my DNA to love you only halfway

中途半端に愛するなんて

僕のDNAには刻まれてないから


love you only halfway

中途半端に愛するなんて


love you only halfway

中途半端に愛するなんて


love you only halfway

中途半端に愛するなんて







アルバムはこちら




和訳動画はこちら