@amexjp 様。
この度は素敵な機会を与えてくださりありがとうございました!!まさか、私のクッキーを使ってこんなかわいい動画ができるなんて、想像もしておりませんでした。私にとって最高のクリスマスプレゼントです🎁
本当にありがとうございました!

これからも初心にかえって頑張っていきます。

皆様も素敵なクリスマスをお過ごしください🧑‍🎄

I am so excited to announce that my cookies are used for the holiday greeting video on the American Express instagram. This is unexpected super big Christmas gift for me😍 please check it on @amexjp recent post. Thank you for finding me😌 
Have a happy merry Christmas to all of you :) 

#icingcookies
#icedcookies
#amexcookies
#アメックスクッキー
#クリスマスクッキー
#クリスマスギフト