幼馴染との一週間 Pt.1 | half-half-lifeのブログ

half-half-lifeのブログ

ブログの説明を入力します。

こんにちは、

お久しぶりです、この一週間は色んな出来事がありました!

8月1日に沖縄から僕の幼馴染が遊びに来ました!爆  笑

幼馴染君は年に一回会ってる中です、やっぱ引っ越しが多いのでそうよう友達は大事です。

最初の日は「天気の子」見に行きました、僕はこれで3回目です。ニヤリ

幼馴染君は僕と趣味がちょっと逆なんですよ、僕は頭の中がお花畑の恋愛脳です、でも幼馴染君は恋愛物が苦手でホラーが好きです。

初日は映画見て終わりました。

二日目は秋葉原に行ってきました!

僕も秋葉原は初めてでした、オタク系の友達がいなくて行くきかいがなっかたんですよ。

楽しかったです、アニメイトに行って、ゲーセン回って、そしてメイドカフェにも行きました!

メイドカフェは恥ずかしかったです、僕は意外とコミュ力低くて、上手く話しできませんでした。

それに比べて幼馴染君はバンバン話してました、普段はあんまり喋らないのに!ムキー

それでも楽しかったです、やっぱ経験ですよね~

その後普通の喫茶店に行きました、そこのコーヒージェリーがおいしかったです。

コーヒージェリーには深いコクがあり苦みも良くて、上のアイスと食べたらもう最高でした。照れ

三日目は横浜の夜景を見に行きました。

でも幼馴染君は夜景に興味なく一緒にポケモンGO遊んだだけです、

でもそこでなんとちぃたんに会えました。

赤レンガ倉庫の前でちぃたんがいたので写真を撮りました。おねがい

ラルトスのイベントがあり楽しかった。ニコニコ

ここで一回休みます

 

Hello,

Its been a while and several things have happened within the last week!

08/01 my childhood friend came to vist from Okinawa!爆  笑

I am able to see my him about once a year, since I move around a lot having a friend like him is important. 

The first day we went to watch "Weathering with You", it was my third time.ニヤリ

My friend and I have slightly different tastes, I am a hopeless romantic, but my friend doesn't care for it, and loves horror. 

The first day we just watched the movie and that was it. 

The second day we went to Akihabara!

It was my first time at Akihabara, I don't have many nerd friends so I didn't have a chance to go yet. 

It was so fun, we went to Animate, a few game centers, even a maid cafe!

The maid cafe was a bit embarrassing, and I actaully lack social skills so I couldn't really talk, in comparsion my friend talked like crazy, even though he is usually very reserved. ムキー

But it was very fun, it was an experience. 

After that we went to a normal cafe, and the coffee jelly there was so good. 

The jelly itself was very rich in flavor and had the right amount of bitterness, and with the ice cream on top it was perfect.照れ

The thrid day we went to see the night lights at Yokohama. 

But my friend didn't really care for the lights so we just played Pokemon GO.ニコニコ

Or I thought but then we saw Chiitan, Japanese mascot character. 

She was in front of the Red Brick Warehouse, so we took pictures. おねがい

There was a ralts event, it was fun, 

I'm gonna take a break here.