ヒーローになりたいよ! | はえくんの冒険 英語で話そう

ヒーローになりたいよ!

みんな元気かい?
Hello,  How are you?

今日、街を飛んでいたら、ヒーロー達をみつけたんだ。
I found many American heroes while I was flying around the city.

いいねえ。アメリカのヒーローは。
You like American heroes, don't you?
(don't you= まさか嫌いじゃないよね?と聞くときにつけます。)
You ate breakfast, didn't you? 
朝ごはんたべたよね。でしょ?(まさか食べてないなんてことないよね?)

理由は、最後、必ず勝つからだよ。
Because they will  be sure to win at the end of the story.
(be sure to....必ず。。。する。という意味だよ。)
I am sure to eat breakfast every morning.
ぼくは、毎朝、かならず朝ごはんをたべるよ。

ぼくも、早く、アメリカのヒーローの仲間入りをしたいよ。
I wold like to become one of them soon.

また、明日会おう。
See you tomorrow.