I know u all wanna have one of those vinyl-bags with that world-renowned name of our so-big-name university.

That's fine, especially for those who got in our university through the world-famously-difficult exams...

私には塾高生が使ってるイメージが強すぎて微妙だけど。。

それでも便利さに惹かれて買おうか検討中だし(^▽^;)

Cause we can go to univesity with those small-but-heart-stealingly-cute Margaret Nicoles or Anteprimas if you have one!

How useful!!


でもどうして最近あの紺色がはやってるのはてなマークはてなマーク

I saw R and A carrying that navy-blue-and-folded-in-two vinyl bag...

あれがTsutayaのbagに見えるのは私だけ!?

何借りてきたんですか?って感じで到底おしゃれではないと思うんですが(-"-;A

でも持ってる人いっぱいいるよね~NGNGNG

That cute J in my class is deplorably one of those pity people...

私があのさわやかなシャツに合う違う色のを買ってあげようかしら??