【ゼンブヌードル】8食モニターセット

みなさま、こんばんわ。初心者障害者です。さて、大晦日ですね。痩せてしまった私です。昨晩は、横浜で、大学テニス部の集まりが横浜であり、懐かしくも老けた顔を写真で見て、俺も年を取ったなぁと、感慨にふけってました。この1年は、退院して、障害者としての日常生活が始まり、いろいろ試行錯誤しながら、過ごしました。来年の目標は、障害者のための会社の設立と、資格の取得ですね。あとは、居酒屋に行くことですね。あと、ラーメンショップですね。これは、タクシー使って行ってやろうかな、それと、杖で電車に乗ることですね。皆様、良いお年をお迎えください。

Good evening, sir. I am a beginner with disabilities. Well, it’s New Year’s Eve. I have lost weight. Last night, I was in Yokohama, and I saw a picture of my old face at a university tennis club gathering in Yokohama. 

I was nostalgic and felt that I had aged. This year, I was discharged from the hospital and started my daily life as a person with disabilities, trying various things.

 My goal for next year is to establish a company for people with disabilities and obtain qualifications. I also want to go to an izakaya and a ramen shop. Should I take a taxi to the ramen shop? I also want to ride a train with a cane. Everyone, have a happy new year.”