【ゼンブヌードル】8食モニターセット

みなさま、こんばんわ。初心者障害者です。タイトルを見るとアガサクリスティーの小説のようですが。

父の葬儀が無事に終わりました。

今日は、車いすに座らずに、できる限り、立って過ごしましたが、火葬場で力尽きて、車いすに座りました。

義理の父は脳梗塞で右麻痺なのですが、ベテラン障害者ですね。歩くの早いし、自分もこうありたいと思いました。初めての喪主で不慣れなことばかり。葬儀が終わり、葬儀屋さんが、自宅に祭壇を設置してくれて、骨壺を安置して,仮の仏壇を設置しました。2月11日が49日で、法要をします。何から何まで、初めてのことで、ぐったりしました。まだまだやることが残されています。面白いネタはあまりかけないかもしれませんが、ご容赦ください。今日は、お疲れの意味を込めて、出前館でピザを頼みました。私が食べられるかどうかは定かではありませんが。

Hello everyone. I am a beginner with disabilities. The title of this message may sound like an Agatha Christie novel, but it is not. My father’s funeral went well. Today, I tried to stand as much as possible without sitting in a wheelchair, but I became exhausted at the crematorium and had to sit in the wheelchair. My stepfather has right hemiplegia due to a cerebral infarction, but he is a veteran with disabilities. He walks fast, and I also want to be like him. I was inexperienced as a mourner for the first time, and everything was new to me. After the funeral, the funeral home set up a shrine at my home, placed the urn and set up a temporary Buddhist altar. On February 11th, we will have a memorial service on the 49th day. There are still many things left to do, and I am exhausted. I may not be able to come up with interesting topics, but please bear with me. Today, I ordered pizza from “Demae-kan” to celebrate the end of the funeral. I’m not sure if I can eat it, but I wanted to treat myself