【試合結果】2014年11月21日(金)タイ・バンコク、BLUEBOX STUDIO | 我闘雲舞(ガトームーブ)公式ブログ 

我闘雲舞(ガトームーブ)公式ブログ 

我闘雲舞の公式ブログです。


『LIVE AT BLUEBOX STUDIO』
2014年11月21日(金)
タイ・バンコク、Мシアター
観衆102人(超満員札止め)


◆第1試合 シングルマッチ 10分一本勝負
○ケンちゃん(6分52秒、片エビ固め)フェンリュー×
※ボディプレス


◆第2試合 ハンディキャップマッチ 10分一本勝負
○E.K.バギー(6分20秒、片エビ固め)河童小僧&ガトーマスク×
※フォーリング・サンクチュアリ


◆第3試合 タッグマッチ 15分一本勝負
○「ことり」&ブルーロータス(12分00秒、バードリッジ)さくらえみ&ペパーミント×


◆第4試合 タッグマッチ 15分一本勝負
○P-Nutz&ゴーレムタイ(14分39秒、片エビ固め)マサ高梨&DJニラ×
※ダイビング・ヘッドバット



レポート


タイでの2周年記念大会が終わり、私たちはより大きなビジネスのため次のステップに挑戦します。今までタイでの我闘雲舞は、桜道場や、他に入場無料でできる場所で試合をしてきました。最初はたった10人のお客さんの前から始まりましたが、今はファンも増え、タイのメディアも多くの関心を寄せてくれています。私たちはまだ若く、そして大きな会社ではありませんが、少なくとも歩き続けているのです。タイにプロレスを定着させ、リングで試合をおこなうという私たちの目標を早くかなえたいと思います。


今回のショーは、ツイキャスだけでなく、来週の日曜日にテレビ放映もされ、日本のインターネットでも視聴ができます。(詳細はさくらえみのツイッター @sakuraemi のスケジュール紹介をご覧ください)。これはお客さんを増やす大きなチャンスです。


会場名はMシアターにあるBLUEBOX STUDIOといい、バンコクの中心にあります。最初に有料チケットを売ろうという計画があったとき、私はたぶんチケットは売れないのではないかと心配しました。しかし、メンバーみんなが一生懸命に挑戦することを望みました。そしてチケットは3週間前に完売しました。我闘雲舞は、こうしてまた大きくなっています。


第一試合は、我闘雲舞のもっとも初期のメンバー同士による闘いでした。彼らは3年近く前に初めて出会い、一緒に練習を続けてきました。試合は何度もカウント2.9となる展開となりました。試合はケンちゃんが代名詞のスカイハイ・ボディプレスで終わらせました。フェンリューの初勝利はまたお預けとなりました。


第二試合は“サイコマスター”E.K.バギーが、ガトーマスク、そして本日タイデビュー戦の河童小僧のチームと闘うハンディキャップマッチでした。バギーはパワフルなファィトで、タイでは多くのファンがいます。ガトーマスクと河童小僧もできる限りのことはしましたが、バギーから勝利をおさめるには十分ではありませんでした。バギーの代名詞となる必殺技、フォーリングサンクチュアリの最新の犠牲者となったのはガトーマスクでした。とにかく河童小僧はタイでも有名でした。(UMA ! UMA ! UMA! )


第三試合はペーパーミント&さくらえみvsブルーロータス&「ことり」のタッグマッチでした。「ことり」はタイでの第2戦目でしたが、たくさんの「ことり」への声援がとび、成功だったと思います。「ことり」は誰も返すことのできないバードリッジでペーパーミントを破りました。試合は長く、タッグチームとしてのみどころがたくさんありました。「ことり」には、またすぐにタイに来てほしいと思います。


メインイベントは2周年記念興行の劇的な再戦でした。バッドカンパニーは、半年前にチーム結成以来、連勝記録を続けています。しかし、高梨とニラは同じ結果は望んでいませんでした。試合はゴング前の奇襲からスタートしました。互いにぶっ壊そうと、椅子や壁がたくさん使われました。最後はダイビングヘッドバットで、P-Nutzがニラから再び勝利しました。日本での再戦も見たいと思います。


最後は「ことり」とさくらが歌いました。タイのファンは、とても夢中になりました。ミックスを打ち、一緒に歌って叫んでいました。よい思い出となるととともに、新しいビジネスは好発進です。


最後に、本当にありがとうございました!



【原文】


GATOH MOVE (21.11.14)
LIVE AT BLUEBOX STUDIO , M THEATRE
BANGKOK , THAILAND.
102 paid (Full House)


1. FENRYU vs KEN CHAN
WINNER : KEN CHAN (Body Press ) 6:52


2. GATOH MASK & KAPPA KOZO vs EK BAKI
WINNER : EK BAKI (Falling Sanctuary > Gatoh Mask) 6.20


3. Blue Lotus , [kotori] vs Peppermint , Sakura Emi WINNER : [kotori] (Bird Ridge > Peppermint) 12.00


4. BAD COMPANY (P-Nutz&Golem Thai) vs DJ NIRA , MASA TAKANASHI WINNER : Bad Company (Diving Headbutt by P-Nutz > Nira). 14:39



REPORT


After 2 years anniversary in Thailand. We try to move to the next step to be more business. Before, GatohMove in Thailand always located at Sakura Dojo or some places that we can ft charge for the ticket fee (Most of the shows are free). We started from just 10 audiences in the beginning but now, we have more fans and many interests from Thai 's media. Although we fre still young and not big company but at least we keep walking. Soon, I hope we fll reach our target to establish pro-wrestling in Thailand and wrestling on the ring!


Not only on Twitcasting but this show will be on TV next Sunday which you can watch in Japan on internet (Please kindly check Sakura 's twitter @sakuraemi for the information schedule) ! This is our good chance to expands our audiences.


The Venue name is BLUEBOX STUDIO at M Theatre which located in the center of Bangkok. At first when we plan to sell ticket, I worried that maybe we can 't sell ticket. However , because all member want to challenge and working hard. Finally, the tickets are sold-out in less than 3 weeks. Gatoh Move is getting bigger here.


The first match was the battle of Gatoh Move 's very first two students in Thailand. They met each other for the first time nearly 3 years ago and keep training together. The fight was long and had so many near-falls ! Finally , It was Ken Chan who ended the match with his trademark SKY HIGH body press. Fenryu is still waiting for his first win.


The second was handicap match between the team of Gatoh Mask and Kappa Kozo who made his debut in Thailand against 'The Psycho Master 'EK Baki. Baki had many fans in Thailand because of his powerful move. However , even they tried to do everything they can but it was not enough to secure the win over EK BAKI. Finally , It was GatohMask who become the latest victim of his trademark finisher, Falling Sanctuary. Anyway , Kappa Kozo was famous in Thailand ! (UMA ! UMA ! UMA! )


The third was a tag-team bout between Peppermint and Sakura Emi against Blue Lotus and [kotori]. It was her second match in Thailand and I think it was success ! so many [kotori] 's chant !! [kotori] didn 't get anybody upset after she defeat Peppermint by Bird Ridge. The match was long and had many interesting tag-team spots. I wish [kotori] will come to Thailand again soon !


The main event was the dramatic rematch from our 2nd anniversary event. Bad Company continues their winning streak since they formed the team half years ago. However , Masa and Nira didn 't want the same result again ! The fight began before the bell start! They use many chairs , wall etc. to destroy each other. Finally, Bad Company won again by the driving headbutt from P-Nutz to Nira. I wish a rematch in Japan soon.


The last is the singing from [kotori] and Sakura. Thai fans were very into it. They mixed , sing and shout together ! Good Memories and good start for the new business way.


The last thing c Thank you so much!