Did you see YouTube ?
if you not see it yet,check it!

Sometimes I think...
I think that I cannot understand at once as everyone hears it
cuz my song are English poem.
but I'm related and making lyrics.
my English might be wrong.wwww
my lyrics are like mixed brack joke and positive
just not anti sense
Nonchalant daily life is not written either

if I make Japanese lyrics song,I don't make it up to now.
but if I make Japanese lyrics song,"Ordinary" mode of expression is never usually used.
I think that there are a lot of ordinary poetrys and hows to sing 
It's not a criticism!

but I think sometime....
「Is that alright??」


YouTube 見てくれた?
まだ見てない人は見てみてね。

時々思うんだけど、
俺らって曲が英詩だからみんなは聞いてすぐに理解は出来ないと思う。
だけどリリックってかなり拘っていてるわけよ。
俺の英語や発音は間違っているかもしれないけどw
俺らの曲はブラックジョークとポジティブを交えたものが多い。
ただのアンチな精神だけじゃない。
かといって、何気ない日常を書いているわけでもない。

俺が日本詩で曲を作るなら、今書いているような内容では書かないと思う。
でも日本詩にするなら絶対に「ありきたり」な表現方法を普通に使ったりはしない。
最近ありきたりな詩や歌い方が多い気がする。
批判とかじゃないよ!

ただたまに思うのよ。
それでいいの?って。