こんにちはニコニコ

さくら さくです。

Hi !

I’m Sakura Saku.


小さな花々の

クレセントリースを

作りました。

I made a crescent wreath 

of little flowers.



お母さまより お嬢様へ、

結婚1周年の贈り物です。

It is a gift 

for the first anniversary

from mother to daughter.





みことばカードも

リクエストがあり、

添えさせて頂きました。

私も大好きなみことばです。


The Bible verse card

is requested and attached

to the wreath.

This is my favorite Bible verse.



私にも一人娘がいます。

子を想う母の祈りは、

みんな同じだなあと感じましたピンク薔薇

I also have a daughter.

I felt that the prayers of a mother 

who thinks of her children are 

all the same.


小さな花々は、お母さまの祈りです。

私もひとつひとつに、

祈りを込めて植えてゆきました。


The little  flowers are 

the prayers of mother.

I also planted it 

one by one with prayer.


お嬢様とそのご家庭に

主の恵みと平安が満ち、

お幸せでありますように。

May she and her family 

be filled with grace and peace 

of the Lord, and be happy.


初夏らしいブルーと優しいピンク、

聖らかな白い花々が溢れるリース。

The wreath full of 

early summer blue, 

gentle pink, 

and sacred white flowers.


お母さまのたくさんの祈りは、

きっと神さまに覚えられ、

お嬢さまのご家庭には、

天の祝福が豊かに

あることでしょう。花束

I'm sure  many prayers of 

her mother would be

remembered by God,

and blessings of heaven 

would be abundant on

her home.


ご注文ありがとうございましたあじさい

Thank you for the order あじさい