セクション4 > ユニット12 > 映画の説明をする① レッスン2/6


☆ ☆ ☆


節分 My friend, who played the astronaut, won a lot of awards.

節分 宇宙飛行士を演じた友達はたくさんの賞を受賞しました。


カブト The main character dies in that movie, which is very sad.

カブト その映画で主人公が死んでしまうのはとても悲しいです。


風鈴 Mr. Smith, who played the dinosaur, didn't win the award.

風鈴 恐竜を演じたスミスさんは賞を受賞しませんでした。


やしの木 Mr. Tanaka, who played the monster, is now a teacher.

やしの木 怪物を演じた田中さんは今先生をしています。


セキセイインコ青 That movie, which she's watching now, is about a thief.

セキセイインコ青 彼女が今見ているその映画は泥棒についてです。


セキセイインコ黃 That play, which I saw yesterday, was about London.

セキセイインコ黃 昨日見たそのお芝居はロンドンについてでした。


オカメインコ Do the pirates die in this movie?

オカメインコ 海賊たちはこの映画で死んでしまうのですか?


イルカ No, I can't watch that scene!

イルカ いいえ、私はそのシーンが見られません!


きのこ I hated that scene!

きのこ そのシーンが大嫌いでした!


☆ ☆ ☆


今のDuo君♪キョロキョロ


=== ランキング ===

黒曜石リーグ

22:25▶25位 230XP

降格ゾーン