HEART SNOW~心に降る雪~

HEART SNOW~心に降る雪~

見つめているよ この雪のように…

Amebaでブログを始めよう!
東京行轉眼間已經結束左一個星期lu, 其實個心都仲未返黎香港...仲係好依依不捨, 好彩5/25仲有香港站, 如果唔係宜家心情應該好低落...不過年年都係咁架啦...參戰完總會進入失落期...實屬正常既...

原本距離香港live仲有9日咋...心情真係越黎越緊張, 話哂我地D死忠飯等左十幾年終於等到4子黎香港開live...雖然有D擔心香港場既氣氛未必有日本咁好(不竟入去湊熱鬧既應該都佔左唔少), 不過我相信以彥彥既感染力一定好快就可以帶起全場人, 02年北京live既時候都係咁啦...我諗香港人應該唔會輸蝕俾北京人既~一諗起下星期真係有種莫名既興奮, 同時亦都會相當之忙...始終要緊貼4子行踪嘛!

好野...今晚有自助餐食~因為要同老豆慶祝60歲大壽啊!(雖然係虛齡...)!60歲lu...要健健康康啊...唔好再好似成個大細路咁啦^^