はじめまして

GLAPOCHAモデルのりっちゃんです。

 

モデルになってから初ファッションショーで緊張しましたが、

歩き始めたとき楽しすぎて自然と笑顔になって

自分に自信がない私を捨てることができました。

 

 

見に来てくれたお客様も一緒に盛り上がってくれててすごく感動して、

モデルになってよかったと思った瞬間でした。♡

 

 

It was like a rush of adrenaline on the runway and I had a feeling of confidence that i never felt before. I hope that I’ll be able to inspire many others like me to just love yourself the way you are ♡