日本の皆さん、こんばんは。![]()
私は中国からの女の子です。
私は今日本語を勉強しています。
amebaでもっと多い友達を知りたいです。o(^-^)o
Hello,everyone!![]()
I'm a girl from China.
These days , I've been studying English.
I want to make more friends in ameba.
My English is much better than my Japanese , so I hope
you can talk to me in English if you like.
Of course, if you're interested in anything in China,just ask me.
(=⌒▽⌒=)
