月組、東京公演の舞台写真が発売されましたがチェックされましたか?

木曜日には売っていたと友人から聞いたのですが、宙組初日チェックしたつもりだったけど気付きませんでした!

好きなジェンヌさんの舞台写真は買う派(集合写真でも写っていれば買う)なのでうきうきでキャトルへ向かいました!

キャトルにはしょっちゅう行くので花組さんの展示が変わったのも見ていたし、れいこさんのサヨナラショーの写真も見ていたのに急に時代の変わりを感じまして。

東京公演の舞台写真が次の月組体制を意識したメンバー、枚数になっている気がしたんです。

一人写りの写真の有無や、番手の方の枚数など、もしかしたら展示方法の印象だけかもしれないけど、ムラの舞台写真の時と違う印象を受けました😢


れいこさん、がっち、卒業するメンバーと会えなくなるのが寂しすぎる😭

なんで私の好きなジェンヌさんの舞台写真はないんだろう。

なんで舞台写真は番手のある人しか出してくれないんだろう

舞台写真のルール的なものは知ってるのに舞台写真のコーナーを見て急に悲しくなってしまったんです。結局今日は何も買えなくて帰ってきました。

もっとたくさん出してもっと色んなジェンヌさんのお写真を出して

ここ最近はオンラインで簡単に購入ができるじゃないですか。店舗のスペースが限られて置けないのは分かります。なのでオンライン限定で、もっと出してください😭オンライン限定で喜んでポチッとします!!!


次の本公演では咲ちゃんもサヨナラなんですよね。

私、自分自身が大丈夫か不安です、こんなに寂しい思いを立て続けに


弱音を吐いてしまいましたが今できることは出来る限りステージを見にいくことだけ。

寂しいけど卒業するみなさんの幸せを祈っているしこれからの輝かしい人生を信じています…けど寂しいの😭

月組さんの残りの観劇も涙しながら拝見します🌙




Moon troupe’s stage photo is released!

Since Thursday?

I didn’t know that, I went to Quatre Reve on Thursday though.


I  buy stage photos of my favorite actors every program.

So, I was looking forward to buying new photos.

I often go to Quatre Reve. Therefore I’ve already looked new visuals of Flower troupe.

 And I looked photos of moon troupe.

I felt that Photo collection was changing for next members.

Members were changed that released photo of taken one person and number of photo.


I miss Reiko-Sam,Gacchi and people who graduate.

Why my favorite actor isn’t here?

Why these photos are limited actors?

I know the rule, but suddenly I’m sad.

I couldn't buy anything today.

Please release more various photos, more actors.

There are beautiful photos. But I couldn’t buy anything.

These years we can buy photos online easily. The shops has limited area, so if it doesn’t sell at shop,  I’m happy to buy it only online!


Saki-chan is going to graduate next main performance.

I’m not sure I’m okay.

I can only to do seeing the performance as much as I can.