先日宙組公演の公演時間が発表され少し安心していましたが、ついにポスターが解禁されました!!

 -ル・グラン・エスカリエ-

トップスター、トップ娘役さんが大階段上で寄り添うシンプルなデザイン。美しいですね。


実は6/20大劇場に行く予定です。

ただ、ポスターは発表されないし心配で新幹線のチケットを予約できないでいました💦

公演時間も出てポスターも出たので、やっと安心して新幹線を予約できます。


公演を見てどう感じるかは分かりませんが、私はただただ宙組さんのショーが好きなので、自分の趣味として見に行きます。

ずっと見てきたので大羽根、2番手羽根を背負う姿が見たくて頑張ってチケットを取りました。

周りに迷惑をかけないようマナーは守りつつ、私は自分が好きなものを自分のペースでこれからも楽しんでいきます。


というわけで木曜日は初日レポを書く予定です。(記憶が残っている範囲で…)



The performance time was announced two days ago.

And the  poster of cosmos troupe was released at last!!

This is simple, top pair is posing on the grand stairs.


Actually I’m going to the Grand Takarazuka  Theater this Thursday.
I couldn’t reserved train tickets , because I couldn’t prediction their performance.
But I can relax to get the tickets now.

I don’t know what I feel when I see the performance,but I just like the show by cosmos troupe. It’s my hobby.
I’ll write about my feelings this Thursday.