シャンテの衣装展示ご覧になりましたか?
先日やっと中に入りました!
無料なのにとても良い展示!小さいスペースに愛が詰まってます❤️
小さい殿堂みたいです。見たことあるな〜。あ、そうだこないだ殿堂で見たわ。ってなりました笑

シャンテは昔から公演毎に衣装展示をしていて、普段は2階エレベーター横にトップペア2着ずつ展示されていましたが最近どんどん豪華になっていますよね笑
シャンテのテナントの入れ替わりで場所が空いているからなのでしょうが今回はついに衝立でかこって動画視聴ブースまで笑
無料展示なので小規模ですが、これが無料でいくらでも見ていられるの良いですね✨
今回だけと言わずずっと続けて欲しいです…😍

公演前後は混み合いますしじっくり見れないので、少し時間を外しての鑑賞をお勧めします。
れこうみ時代のポスターがずらっと飾ってあるのですが、ただポスターが並んでいるだけなのに、これもよかったな、あぁこれも素晴らしかったな…と感情に浸れます😭月組さん本当好き😭

今回が初宝塚!という方には観劇前に見るのも良いかもです!
動画が結構長くて予習にぴったりかと。

私のだーーーい好きなG.O.A.Tのお衣装も見られます。月のグラデーションが美しくて、間近で見ても驚くスパンコールの色味。これグラデーション用に色付けして一つ一つ縫い付けているのでしょうか…?
まだ何回か観劇予定です。この展示は月組公演千秋楽7/7まで。
七夕が来るまであと何回見に行けるかな😌





I went to costume exhibition of moon troupe at Chianter.
It’s free to enter, but there are good exhibition!
It’s like small Takarazuka’s Dendou.

Chanter has costume display  per  programs.
There is usually two pairs costumes at the next to elevator. 
But recently there are became gorgeous.

There are many people before and after the performance, so I recommend you go there in other time. 

All posters are displayed. I remembered that every performance were great. I really like moon troupe😭
If you are first time to see Takarazuka, please go to this exhibition before going theater.
You can see long movie of moon troupe 🌙

My favorite program G.O.A.T, I saw its costume at there. So beautiful.
I’ll go there more several time until coming Tanabata.