柚香光さん、れいちゃん再始動✨
退団後初コンサート開催おめでとうございます🎊
ゲストがまた素晴らしい💕相手役さんの華ちゃんとまどかちゃん。

柚香 光 1st Solo Concert『TABLEAU』

どんなコンサートになるんでしょう?
小林香先生構成、演出。
私は美弥さんが出演されたSHOW-ismⅨ以来かな?
私は見に行けてないのですが最近では大好評だったマドモワゼルモーツァルト、王様と私も演出されています。
役者さんの個性を引き出した素晴らしい演出をされるイメージ。

国フォCで4日間。れいちゃんの人気を考えるとかなりの激戦では💦
ちょっと待って、ドラマシティ?!メインホールじゃ無くて?!?!
梅芸主催みたいですね。もちろん梅芸会員入っているのでここの抽選に祈るしかない。
見たいなぁ…チケット取れますように!

このコンサートまでは充電期間と準備期間なのかな。
れいちゃんの新しい宣材写真などがこれから出てくるなんてワクワクします✨







Rei Yuzuka’s first solo concert will held on this Sep🎊

Special  guests are Madoka Hoshikaze and Yuki Hana, they’re partner of Rei-chan.


TABLEAU


Detector is Kaori Kobayashi.

She has derected MADEMOISELLE MOZART and The King and I recently.

My image of her is that she could bring out actors potential and individual.


Concert schedule is very short period.

Is it true that theater is drama city? Not main hall?

Tokyo forum is only four days!

It’s so hard to get the ticket😭

I hope to see this concert😭


Does she has enjoyed vacation until started practice this concert?

I’m looking forward to seeing her new visuals