月組東京公演初日おめでとうございます🥳


Eternal Voice 消え残る想い

Grande TAKARAZUKA 110!


どうか千秋楽まで走り抜けられますように。

どうか無理はなさらないでと思いつつ、凛城きらさん、りんきらさんも復帰された様子、めちゃくちゃ嬉しいです💕


東宝通し稽古の囲み取材の記事がいつくかツイッターのタイムラインで流れてきたので読みました。

いつもの3階奥赤い撮影スポットのところでインタビューに答える2人の写真がまた美しいです💖


月城かなとさん、れいこさんの言葉選びとても素敵ですよね。

シンプルで素直な言葉を選んでいてれいこさんの優しい人柄を感じます。

雪組から月組に異動されて今はトップスターとして輝くれいこさん。

取材の中で「月組の月城かなとという気持ちを胸に置きながら生きていく」「一生を懸けた場所」と仰っていたと記載がありました。

この公演で退団されるのは本当に本当に本当に悲しいのですが、今宝塚ファンでいられてれいこさんの舞台を見られる事が本当に幸せだなと感じました😭

これからの東宝の公演全力で楽しみます!


そうそう、取材ニュースなどがでると書いてある内容も違うので毎回いくつか読むようにしています。今回はステージナタリーさんの記事が好きでした!

れいこさんは色々な場面で「私たち」、「私たちトップコンビ」と言っていますし、サヨナラショーもまさにトップコンビのサヨナラショーでしたよね!

ステージナタリーさんの記事では海乃美月さん、海ちゃんのコメントもれいこさんと同じボリュームでしっかりと載っていたんです!

ネット記事は短い記事や目立つ部分だけピックアップされがちですが、2人のコメントをしっかり載せてくれていて嬉しかったです☺️


私の東宝マイ初日は明日です!何回か観劇予定でいます。

今の月組さんの舞台は今回だけ。全力で楽しませていただきます🌙


https://natalie.mu/stage/news/575666




Today is the first day of moon troupe  in Tokyo.

I hope them to ran through until the final day😌

Kira Rinko has returned to stage✨

I’m really glad to know that💕


I read some reports about the top pair interview after practice.
Kanato Tsukishiro and Mizuki Umino were interviewed at the front of the Red wall at the third floor.

I like Reiko-san’s choice of words.
It’s simple and honest, I felt her kindness.
She moved to Moon troupe from Snow troupe and became a great top star.
She said that she might be keep her mind “she is actors of moon troupe “ in the future. And she said that she has spent all her life for the performance.
I’m really miss her, but I’m so happy see her performance!
I must be enjoy their stages✨

I check some posts and I like the report of Stage Natalie.
Reiko-san said “we” and “our top pair” many times at the various interviews.
This report has as many Umi-chan’s comments as Reiko-san.
Online news is often short and only stand out topic, so I’m happy to see this post.

I’m going to the theatre tomorrow🥰 And I’m going ti more several times.
I’m looking forward to their performance!