9 to 5のポスターが解禁されました!

かっこいいー!!!

和希そらくんがすっかり綺麗なお姉さまに…

面白そうだな、けどどうしようなんて思っていましたがポスター見て絶対に観に行きたいって思いました!

いやーけど高いですね、休日14500円。1回観劇を目指してチケ取り頑張ります!

雪組の楽が10/13で星組初日が10/19ですよね。楽も初日もチケットは難しいだろうけど楽の配信は見たいから10/14以降でチャレンジですね。

スケジュール見てちゃんと考えようと思います!


お、撮影がmarcoさんですね!

ポスターもそうですよね?私marcoさんのお写真大好きなんです!だからポスター見て観たくなったのかも💕(とか言いつつ違ってたら恥ずかしい)

ジェンヌさんのフォトブックでもよくmarcoさんが撮影されていますよね。最近では月城かなとさんがそうだったはず。

おしゃれで素敵ですよね〜

9 to 5早く観たいです💕


https://tickets.tbs.co.jp/9to5/


The visuals was published!

It’s lovely✨

Sora Kazuki bacame beautiful lady…


I decided I’ll get this ticket! I want to see this stage!

But, uuum,tickets price is  expensive😭I can see it one time.

I want to see the stage of Takarazuka either. Snow troupe’s final is 13th of Oct and Star troupe’s first day is 19th of Oct.

I have to check my schedule!


This poster photo by marco san.

I like her photos!

marco have taken a picture for Actors of Takarazuka many times.

Recently she photographed Kanato Tsukishiro’s Photo book. 

Her photos are fashionable✨