昨日星組の次の本公演、記憶にございません!のポスターが解禁されましたね!

さわやか〜

xでお披露目公演の眩耀の谷と並びが似ていると聞いて久しぶりにポスターを見返しました。

もう4年位上前なんですね💦

当時はお披露目公演の時点で素晴らしい完成度だったので驚いたのですが、見比べると全然違いますね。ポスターを見るだけでもこの2人が共に歩んできた時間を感じられるくらい、2人並んでいる姿が当たり前のようにしっくりときます。

BIG FISHに続きとても爽やかなポスターですよね、苦しかったり辛いお役が多かったこっちゃん。ここにきて急に爽やか幸せな作品が立て続けにくるとは。

私は何回か観劇する事が多いので現代劇やライトな作品、コメディ作品が大好きです!

重い話も好きなのですが、仕事の後や疲れてる時などに見るのがシンプルに辛い笑

トップスターに同時就任して4年を共にした2人の見せる極上のコメディがとても楽しみです😍


ちなみに、ダンサーのお二人で一幕に現代劇が来るということは…二幕のショーはすごいんですよね!?

爆踊り間違いなしですよね💃🕺

ラテンショー大好きなのでこちらの情報も楽しみにしています✨




Poster of “Hit me Anyone One More Time” was announced yesterday!

It’s refreshing💐


I compared with previous poster “Genuou no Tani”. It was four years ago.

I felt that these posters are quite different, they became good partner.


Main actors, Rei Makoto often acted a role as hard or depressed situation.

But she will act hart warming story and comedy these days.

I like comedy or something happy story. Because I always see several times per program,so I’m tired to see serious story😂 I like it, but I’m tiring when I see the performance after my work😂


I’m really looking forward to seeing this program. I hope to see the best comedy by them⭐️


By the way, Rei Makoto and Hitomi Maisora are great dancer. Is it correct that we can see their dance a lot at the show?

I love their dance! everyone like it!

I like Latin, I want to know information about the show!