スカイステージは録画を週末一気見する事が多いのでいつもスカイステージの話題には遅れがちです💦

ムラ楽の入出の映像がどんなものかは既にxでたくさん投稿されていたので内容は分かっていたのですが短い動画なので想像よりずっと楽しめました

とはいえ本当に短いので全容は見えずフルで観たいと思わせる素晴らしい編集でした笑


入り🌙

最初のシーン、蛍狩でしたね。しかも組長をはじめ全力で蛍を演じる組子の皆さん。

さすが芝居の月組、全力です笑

れいこさん笑いながらちなつさんを捕まえていました😂

次のシーンはGOATの豪華な椅子でポスターと同じポーズを取るれいこさん。

違うのはお衣装、というか頭。えび🦐でした。

懐かしいです、Buddyのやつですよね?

あれ劇団が綺麗に保管されているのだと思いますがまた使う予定があるのでしょうか😂?


出の映像🌙

大劇場のロビーで階段上の組子達かられいこさんが見送られる場面でした。

れいこさんは素化粧、袴姿。宝塚の正装です。

いつなん時も美しいれいこさんですが、月組のみんなを見る微笑んだれいこさんの美しいこと

心から美しい方だと改めて思いました


スカステでは本当に短い映像だったのですが、恐らくフルバージョンはれいこさんのBlu-rayに収録される事でしょう。

数年後にスカステでも放送があるでしょうし退団関連のスペシャル円盤はあまり買わないようにしているのですがどうしよう、観たい発売までまだ時間があるのでしばらく考えます!



✳︎今回日本語の記載を上に変えました。書く順番は変わらず英語→英語です。英文の種類をもう少し増やしたい今日この頃。文法の勉強再開しようかな💦



I watch record of SkyStage at the weekend, therefore every time I’m late for watch them.

I already knew what they did, because many people posted that on SNS.

But I was enjoyed their video more than I excepted .

That is short picture, so I couldn’t I understand everything.

Entering the theater🌙
First scene is catching firefly. 
It was interesting because upper grade actors were moving like firefly very seriously!
That’s moon troupe😂
Reiko Tsukishiro caught firefly as Ann Houzuki, Chinatsu-san, they looks so fun😂

Next scene, Reiko-san was posing same as G.A.O.T. She was wearing costume of Buddy😂
The company keeps that costume, big shrimp🦐 I wonder that do they have plan to use that costume again😂?

Leaving from theater🌙
Members of moon troupe were in the lobby and they see Reiko-san off.
She was rearing Hakama, it’s an official style. She was looking members with smiled. She is always beautiful, but I felt that her smile was the most beautiful at that time.

This video is short on SkyStage. Probably the special Blu-ray will included full version.
I didn’t plan to get this blu, but I’m worried about get or not💦
This full video will broadcast on SkyStage few years later. I’ll thinking about it for a while.