I have many favorite actors, I’ll write about them in flower troupe.

I will skip who I’ve already written actors in other blog


I generally see flower troupe’s play every two or three times per program. This time, I’m going to see the performance more times than usual , because of Rei Yuzuka’s graduation.


I like Yuki Daiya. She is the 102th graduation of Takarazuka Music School.

She became cool Orokoyaku recently. Her gaze is sexy✨I like her hair style. I'm weak at softly hair style…

She don’t down the stairs in center at this program. I hope to her dawn the stairs in the center next stage! I’m rooting for her!


And, I’m interested in someone. I don’t  her name, I know her only last dancing time. When Sea Towako is jumping and kicking in the center position, she is standing next to Daiya Yuki.

I want to know her name, but it’s difficult to me😭 I want to see everyone,so I couldn’t see only her.  I have only two eyes😭

If you know her name, please tell me🙇‍♀️




英語の勉強のため英語のブログは書くけど、どんどん日本語の方が長くなっています、すみません。。

今日は花組さんの好きなジェンヌさんについて!

柚香光さん、れいちゃんをはじめ既に他のブログで書いた方に関しては割愛します。


今回はれいちゃんの退団もあり少しでも多く見たいと思ってチケットを頑張って取ったのですが、普段は2〜3回観る感じです。なので花組さんに関してはあまり詳しくありません💦


その中でも花組さんでついついオペラグラスで追ってしまうのは侑輝大弥くんです!102期ですが大人っぽいですよね。

元々素敵な男役さんですが最近ぐっと大人っぽく色気がすごくなりましたよね?

目線の使い方がかっこいいですし、私だいやくんの髪型好きなんです。私柔らかそうな髪型に弱いんです…(綾凰華さんの髪型がものすごく好きでした…)

今本公演の階段降りに入っていないんですよね…どう降りてもかっこいいですし素敵です!けど私は階段降りのだいやくんが見たい…これからも応援します!!


それと、アルカンシェルで気になった方がおります。

名前が分からず、フィナーレの男役群舞でしか分からないんですが素敵なんです。

れいちゃんがはけた後の男役群舞で永久輝せあさん、ひとこちゃんがジャンプしながら足を振り上げるところがありますよね。その時右手前でだいや君がイケ散らかしています。そのだいや君のお隣の方、すぐ右にいる男役さんです!

全体的に暗めの髪色で茶色のメッシュがある感じのストレートヘアの方。群舞ダークな雰囲気なので髪色はちょっと違うかも。けど顔つきがかっこよくて❤️

名前を知りたいし、もっと見ていたいけど男役群舞は見たい人が多過ぎて大変なんです。私の目は2つしか無いんです…😭

元々顔と名前を覚えるのが苦手なのでこの曲だけだとパンフレットを見ても分からないんですよね。。

もしご存知の方いらっしゃいましたらこっそり教えてください🙇