Congratulations for the final day of nationwide tour🥳
I’ve really enjoyed it✨

When the announced that Jun Asami is main actors of nationwide tour first time, I was so happy!
Moreover, it’s my favorite program “Kamen no Romanesque” and “Gato Bonito!!”.
I wrote other blog about my thoughts how great the performance🥰
I like snow troupe , I’m looking forward to seeing next performance!

Congratulations for Mao Chihaya graduating from Takarazuka❄️
She is good at dance and sing , especially dance.
That’s the first time I knew her at a show.
I don’t remember when, but I sometimes saw her.
Her dance is catching-eye, if she was dancing at back row.
I was glad to see her acts and dance increased recently.
I was sad to know her graduation, but I wish to her future.

I hope Yoko-chan, members of snow troupe, fans of them enjoy the final performance✨





雪組全国ツアー千秋楽おめでとうございます🎊

仮面のロマネスク/Gato Bonito!!

楽しかったなぁ。最高のGWでした。


朝美絢さん、あーさが全国ツアー主演と分かった時は本当に嬉しかったです。

しかも演目が最高!大好きな演目で見る前から素晴らしい公演となること間違い無しの全国ツアーでした。

想像を超える素晴らしい舞台観劇した感想は以前のブログに綴っております😌

今回は3つに分かれての外箱でしたが次の本公演ではますます進化した雪組さんが見られるのですね。本当に楽しみです💕


そして、千早真央さん、ようこちゃん、ご卒業おめでとうございます

お歌も踊りも上手い彼女ですが、やはり踊りが卓越していますよね!

ショーで彼女の存在に気付いたのですがどの作品だったか覚えておらず目を引く子がいてオペラを覗くとようこちゃんだったという事が続き、いつのまにかようこちゃんを探すようになっていました。

学年が上がり少しずつ出番が増えて来て嬉しいと思っていたところで退団の発表があり、階段降りされないんだと最初とても寂しく思いましたが全ツを観劇してその気持ちは吹き飛びました。

ここまで踊りの話ばかりしましたが一幕の女中頭ヴィクトワールのお役が素晴らしかったです。

フランソワーズやロベールとの関係性、お役の性格を感じる台詞回し、お歌も聞けて私は本当に嬉しかった😭

もちろんショーも最高でした!真那春人さんととのダンスかっこよかったです

個人的には客席降りで最後に手を振ることができたのも幸せでした。

これまで素晴らしい舞台を見せてくれてありがとう。

これからの人生がますます輝いていかれるよう心から祈っております


ようこちゃん、雪組の皆さん、ファンの皆さんが今日の千秋楽を楽しまれますように💕